Klinika Ginekologii i Połoznictwa Collegium Medicum UJ

11. Data: 2002-07-09 14:59:58

Temat: Re: Klinika Ginekologii i Połoznictwa Collegium Medicum UJ
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - rzeczony ordynator jest teraz szefem u Czerwiakowskiego, podobno tam
> sie poprawilo, (zreszta byl taki okres 10 lat temu cos, ze mial to byc
> najlepszy oddzial pol. w Krakowie); z drugiej strony to maly szpital i
> waskoprofilowany.

ja rodzilam miesiac temu w Czerwiakowskim
pisalam o tym w poscie z okolic 20 czerwca
w kazdym razie goraco polecam ten szpital, bo bylo naprawde ok i to
jedynie z zaplata za porod rodzinny (200 zl) i bez dawania nikomu wiecej
niczego wiecej i bez umawiania sie z zadna konkretna polozna

Anka + Szymon (11.06.2002)

12. Data: 2002-07-09 15:02:50

Od: "voytikof" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam rodzilam w listopadzie 2000. Pisalam juz o tym na grupie. Jak nie
> chcesz przeszukiwac archiwum to moge wyslac na priv.

Bardzo chetnie!

(pisalem na prv ale nie jestem pewien czy doszlo)

13. Data: 2002-07-11 09:06:44

Od: "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "voytikof" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ma ktos z Panstwa/Pan doswiadczenia z rodzeniem w tym szpitalu (jak w
> temacie - oczywiscie chodzi o Krakow).
> Chodzi glownie o "stopien zyczliwosci" personelu, warunki, "naciski na
> dodatkowe oplaty" etc.

Błagam nie rób tego, wybierz każdy inny szpital byle nie klinikę

Moja żona rodziła tam ponad rok temu. Koszmar -- dopiero po porodzie
powiedziała personelowi, że jest położną - na co pani obierająca poród :"
Oj oj to dlaczego pani nie powiedziała tego wcześniej - przecież by było
lepiej"

Syf

I nie zgodzili się na akcję Rodzić po ludzku - i nie dziwię im się

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

Soczewki kontaktowe
opiekunka całodobowa do chorej potrzebna - w Wie
przepuchlina i polipy[dlugie]
Kręgosłup - strzykanie i ból
Re:Pomocy!