Kłopot z kaloryferami

21. Data: 2013-11-18 08:04:34

Temat: Re: Kłopot z kaloryferami
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Koval wrote:

> Ale chyba dziewięć pięter wyżej. Być może trzeba grzejnik
> wypoziomować by sam się odpowietrzał.
>
> J.

jak ci się grzejnik sam odpowietrzy kiedy woda przez niego płynie?
nic nie robiąc to trzeba odkręcić zawór na full i czekać aż się pompa
wyłączy (brak prądu czy inne anomalie bo jest za zimno żeby zrobiła to
pogodówka). A na przyszłość to się grzejniki na lato zostawia otwarte
wtedy nie ma tego problemu

jeffrey

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

22. Data: 2013-11-18 08:19:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia. Gorzej jak się samemu jest administratorem 33333-)

"Mieszkam w bloku 10-piętrowym na I piętrze,
jeśli to ma jakieś znaczenie."

Czy sugerujesz, jakoby Ela była dozorczynią?

23. Data: 2013-11-18 13:10:15

Od: "Jacek" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na przyszłość to się grzejniki na lato zostawia otwarte wtedy nie ma
> tego problemu
Zawsze to robię, bo na klatce wiszą ogłoszenia i trudno ich
nie zauważyć.

W poprzednich latach kaloryfery nie były w pełni ciepłe,
ale nie było tak źle jak teraz.

> Spuszczenie wody z pionu obowiązkowe.
Panowie, zdecydujecie się. Niezbędne spuszczenie wody
czy nie. Ewentualnie kiedy niezbędne, a kiedy nie.
To zasadniczo zmienia szanse załatwienia tego w okresie
grzewczym.

Pozdrawiam
Ela

24. Data: 2013-11-18 13:13:24

Od: "Ela" <E...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ostatni news wysłałam z konta Jacka.

Pozdrawiam
Ela

25. Data: 2013-11-18 13:16:48

Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2013 o 22:46 Ela <E...@e...pl> pisze:

> Czy dobrze rozumiem, że tylko to czy słychać szum, czy nie
> (to mało precyzyjne odczucie) ma świadczyć o tym czy wystarczy
> zwykłe odpowietrzenie
Może wystarczyć jeżeli grzejnik jest faktycznie zapowietrzony.

czy występuje niebezpieczeństwo jakiegoś
> syfu, który w najlepszym razie ma wylądować w grzejniku?
> Oczyliwiście nie znam się na tym, ale jakoś dziwnie to brzmi.
Ale taka jest prawda, w rozległych instalacjach w wodzie krąży różny syf
który może zatkać przepływ na głowicy termostaycznej.
Bo jak rozumiem głowicę odkręciłaś na max grzanie?

--

Pozdr
Janusz

26. Data: 2013-11-18 13:47:34

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <...@...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy nie. Ewentualnie kiedy niezbędne, a kiedy nie.
> To zasadniczo zmienia szanse załatwienia tego w okresie

To zależy kogo chceś się posłuchać. Jeśli tylko odpowietrzyć - to nie trzeba niczego
wypuszczać (po za powietrzem)
a jak jakieś przeróbki, rurki, kolanka i inne pierdoły to trzeba.

Przy okazji zobacz wypoziomowanie grzejnika. Część z odpowietrznikiem musi być wyżej
niż cała reszta.
Gdy nie ma odpowietrznika to koniec grzejnika musi być niżej niż zasilanie. Powyższe
dotyczy grzejników,
które wejscie i wyjście mają po tej samej stronie. Odpowietrzać jest dobrze przy
zakręconych zaworach.

J.

27. Data: 2013-11-18 15:03:43

Od: "leku" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie, zdecydujecie się. Niezbędne spuszczenie wody
czy nie. Ewentualnie kiedy niezbędne, a kiedy nie.
To zasadniczo zmienia szanse załatwienia tego w okresie
grzewczym.
Jest jeszcze technologia zamrażania rur
http://www.tinyurl.pl?LuhuiFYK
http://www.tinyurl.pl?0XXDt1Y3

daje możliwość nawet demontażu grzejnika bez spuszczania wody
z pionu np w celu jego wyczyszczenia, wymiany zaworów odcinających
na powrocie i zasilaniu czy też montażu odpowietrznika

pozdrawiam
leku

28. Data: 2013-11-19 08:29:49

Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leku" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> z pionu np w celu jego wyczyszczenia, wymiany zaworów odcinających
> na powrocie i zasilaniu czy też montażu odpowietrznika

Jak jest rura ze szwem to nie pęknie wzdłuż?
.

29. Data: 2013-11-19 18:42:04

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "leku" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jak jest rura ze szwem to nie pęknie wzdłuż?
> .

pęknie ale takie cienkie są bez szwu

jeffrey

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

30. Data: 2013-11-21 14:45:20

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

>Dnia 2013-11-18 00:16, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

>"Mieszkam w bloku 10-piętrowym na I piętrze,
>jeśli to ma jakieś znaczenie."
>
>Czy sugerujesz, jakoby Ela była dozorczynią?

Uzyla zwrotu samemu a nie samej, dajac tym samym do
zrozumienia, ze pisze juz ogolnie.

Ile płacicie za ścieki (kanalizacja) [crosspost]
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
PayPal Cheap Moncler down Jackets Moncler shoes t-shirts www.Buy-Good-Goods.com
pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania
Mieszkanie w bloku/blok ogrzewany gazem -koszty?