Klucie w okolicy serca

1. Data: 2004-02-23 10:34:29

Temat: Klucie w okolicy serca
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to może być?
W sobotę w czasie prasowania w momencie nachylenia poczułam kłucie w
okolicach serducha.
Nie przejęłam sie za bardzo bo miałam cos takiego kilka razy w
życiu,zdziwiłam sie dopiero wtedy kiedy nie minęła mi ta dolegliwość przez
kilka godzin.Kłuło mnie przy każdym głębszym wdechu.Położyłam sie spać
święcie przekonana ze rano będzie ok.Ale niestety budziłam sie w nocy
niejednokrotnie mając to uczucie a rano już nieźle byłam przerażona bo nadal
kłuło.Już miałam dawać nogę do lekarza,ale minęło.Dzisiaj przy odkurzaniu
znowu zakłuło,ale na moment.Ze strachu spocialam sie na maxa i az mnie
zemdlilo.Co to za cholerstwo?

Zaniepokojonanie na zarty Magda

2. Data: 2004-02-23 12:11:02

Temat: Re: Klucie w okolicy serca
Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam, że sprawcą właściwie nie bedzie serce, lecz kręgosłup,
ewentualnie tzw. nerwobóle. Być moze w odcinku piersiowym kregosłupa jakis
krąg uciska na nerwy - to daje tekie własnie objawy. Kiedys tez mialam
podobne epizody, charakterystyczny był wzlaszcza bol nasilajacy sie przy
głębszych oddechach (u mnie o dziwo - głównie przy wydechu). Któegoś dnia, a
raczej nocy było to na tyle silne, że pojechałam na pogotowie. Pomogla
kombinacja leków: p/bolowy i uspokajający.
niestety - kregosłup to zmora cywilizacji i neka człowieka od kiedy stanał
na nogach.

Pozdrawiam

kffiat

3. Data: 2004-02-23 13:00:15

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kffiat" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Podejrzewam, że sprawcą właściwie nie bedzie serce, lecz kręgosłup,
> ewentualnie tzw. nerwobóle.

Uf,dzieki,pocieszylas mnie,balam sie ze to serducho.

Pozdrawiam.Magda

4. Data: 2004-02-23 16:00:22

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka <m...@o...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<c1ckn3$h11$1@news.atman.pl> datowanej pon 23. lutego 2004 11:34:

> Co to może być?

Ja też wątpię, że to serce. Niestety, ludzie słysząc, że nie serce, ignorują
objawy. A schorzenia wynikające np. ze skrzywień czy uszkodzeń kręgosłupa
mogą być równnież bardzo uciążliwe - z wiekiem coraz bardziej.

> Dzisiaj przy odkurzaniu
> znowu zakłuło,ale na moment.Ze strachu spocialam sie na maxa i az mnie
> zemdlilo.Co to za cholerstwo?

To już na bank nerwowe. ;-)
Tzn. pocenie i mdłości.

Pozdrawiam,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

5. Data: 2004-02-23 17:38:35

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "woo-cash" <w...@W...konto.pl> napisał w wiadomości

> To już na bank nerwowe. ;-)
> Tzn. pocenie i mdłości.
,
No to chyba zaczne pic meliske :-)

Pozdrawiam.Magda

dlaczego kadm jest toksyczny a miedz nie?
Złamany nos - HELP
Szukam dobrego okulisty
Szukam dobrego stomatologa?
kolano