Knedliczki - szok!!!

1. Data: 2002-11-08 17:15:36

Temat: Knedliczki - szok!!!
Od: "Jacek Placek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie znalazłem dziś trochę czasu i zrobiłem knedliczka, (trochę roboty
jest ale się opłaca), żonka przygotowała żeberka w sosiku i surówkę z
buraczków. Pycha nad pysznościami, ale jestem ciekawy co bardziej wchodzi w
tyłek - kawałek knedliczka czy porcja ziemniaków, bo nie ukrywam że chętnie
bym sie przestawił.

Pozdrawiam
"(coraz większy)" Jacek Placek
GG 1595470
j...@p...telan.pl

1. Data: 2002-11-08 17:54:46

Temat: Re: Knedliczki - szok!!!
Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> buraczków. Pycha nad pysznościami, ale jestem ciekawy co bardziej wchodzi
> tyłek - kawałek knedliczka czy porcja ziemniaków, bo nie ukrywam że
chętnie
> bym sie przestawił.

najbardziej chyba te żeberka
-m

1. Data: 2002-11-08 18:01:23

Temat: Odp: Knedliczki - szok!!!
Od: "Jacek Placek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądziłem że to ogólnie wiadoma sprawa (żeberka) a chodziło mi tylko o
różnicę między ziemniakami a knedliczkiem:)

Użytkownik Lipinska Miroslawa <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:004401c2874f$bff89260$1...@p...pbi...

1. Data: 2002-11-08 20:11:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ale się opłaca), żonka przygotowała żeberka w sosiku i surówkę z
> buraczków. Pycha nad pysznościami, ale jestem ciekawy co bardziej

Ja zawsze jadłem tak jak należy [ustami], nie oczekuj, że ci odpowiem.
Odpowiedzi szukaj może na innej grupie?
;-)))

--
Pozdr. Jerzy Nowak
Nieśmiało

1. Data: 2002-11-08 20:18:38

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-08 20:21:46

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Sądziłem że to ogólnie wiadoma sprawa (żeberka) a chodziło mi tylko o
> różnicę między ziemniakami a knedliczkiem:)

no pewnie, żartowałam. Myślę, że knedliczki są bardziej kaloryczne. W tej
chwili nie pamiętam danych z tabeli, ale kiedyś zdziwiłam się jak ziemniaki
tuczą, jeśli nie mają tłuszczu ani cukru. Może to jaskiś mit ?
-mirka

1. Data: 2002-11-08 20:59:11

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Nov 2002 21:11:08 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>roboty
>wchodzi w
>
>Ja zawsze jadłem tak jak należy [ustami], nie oczekuj, że ci odpowiem.
> [...]

Rotfl
;-)))))))))
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-09 16:35:25

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa wrote:

> no pewnie, żartowałam. Myślę, że knedliczki są bardziej kaloryczne. W tej
> chwili nie pamiętam danych z tabeli, ale kiedyś zdziwiłam się jak
> ziemniaki tuczą, jeśli nie mają tłuszczu ani cukru. Może to jaskiś mit ?

ziemniaki zawierają cukier. Nazywa się skrobia i należy do polisacharydów,
czyli wielocukrów.
A w pupę najbardziej daje sos.

Waldek

1. Data: 2002-11-09 16:59:49

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu <w...@t...de> wrote:

>ziemniaki zawieraj? cukier. Nazywa si? skrobia i nale?y do polisacharyd?w,
>czyli wielocukr?w.
>A w pup? najbardziej daje sos.
>
>Waldek

Jezeli zawiera duzo skrobi... a jezeli tylko au jus...nie martwilbym
sie ...powinienem dodac ze zalezy to oczywiscie od metabolizmu
osobnika...
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-12 00:51:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli zawiera duzo skrobi... a jezeli tylko au jus...nie martwilbym
> sie ...powinienem dodac ze zalezy to oczywiscie od metabolizmu
> osobnika...
> ;-)))

Taaak, od razu widac, ze Gruuuby podaje pomocna dlon.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."