Sos Tysiąca Wysp (P) i pytanie

1. Data: 2002-11-08 16:38:13

Temat: Sos Tysiąca Wysp (P) i pytanie
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Znaleziony w jakiejś gazecie, ale jeszcze nie wypróbowany. Dodam tylko, że
składniki powodują, że myślę go wykonac jutro do... no właśnie z czym można
go podawać? Po letnim szaleństwie nie bardzo mi się chce i pozwala szukać
(malutko czasu zwłaszcza od rozpoczęcia zajęć). Może ktoś podeśle jakiś
przepisik? Będę bardzo wdzięczna :-)

Pozdrawiam Vicky S.

Sos Tysiąca Wysp

2 łyżki majonezu mieszamy z 2 łyżkami naturalnego jogurtu oraz 2-3 łyżkami
sosu chili. Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Następnie dodajemy
pokrojone w kosteczkę dwie połówki papryki (czerwonej i zielonej).

1. Data: 2002-11-08 17:22:15

Temat: Re: Sos Tysiąca Wysp (P) i pytanie
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie z czym można
>go podawać?

Sos Tysiaca Wysp mozesz podac najprosciej jak mozna(i do tego on sluzy
glownie)czyli polac zielona salate poszarpana z pomidorami,ogorkami,czerwona
cebula,papryka itd.
Moja znajoma daje go do hamburgerow tzn.bulka,hamburger,salata,pomidor,cebula i
na to ten sos czyli praktycznie znowu salata tyle,ze w bulce.Cos a la BigMac
tyle,ze swieze i pyszne.
>2 łyżki majonezu mieszamy z 2 łyżkami naturalnego jogurtu oraz 2-3 łyżkami
>sosu chili. Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Następnie dodajemy
>pokrojone w kosteczkę dwie połówki papryki (czerwonej i zielonej).

Ja to dodalabym usieczone drobniutenko(he he) cebule i ogorka
konserwowego.Takze troche ketchupu,soku z cytryny.Ewentualnie kapke
Worchestershire.Ooo i jajko siekane sie fajnie komponuje z tym.
Pozdr.Dot

co z kanii?
rosol
Ostatnia szansa na grzybki do barszczu...
Kruszarka do lodu - raz jeszcze :)
Lukier ??