Kobieca przyjazn? - nie wierze w to.

1. Data: 2007-06-21 11:23:47

Temat: Kobieca przyjazn? - nie wierze w to.
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

J. w. t. - i pewnie Ameryki nie odkrywam postawieniem tego problemu,
ale... odezwijcie sie kobiety-przyjaciolki kobiet, to sie przekonam...

2. Data: 2007-06-21 11:27:06

Temat: Re: Kobieca przyjazn? - nie wierze w to.
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
> J. w. t. - i pewnie Ameryki nie odkrywam postawieniem tego problemu,
> ale... odezwijcie sie kobiety-przyjaciolki kobiet, to sie przekonam...

A świeczkę zapaliłaś?

3. Data: 2007-06-21 11:46:06

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Cze, 13:27, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

s.com...

> A wieczk zapali a ?

Nie jestem przesadna - a bo co?

4. Data: 2007-06-21 11:49:02

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...

s.com...

> Nie jestem przesadna - a bo co?

Zapomnialem, ze szukasz kobiety, a nie czlowieka jak taki jeden...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Przylapalem... ;-P))

5. Data: 2007-06-21 12:39:08

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 21, 12:23 pm, i...@w...pl wrote:
> J. w. t. - i pewnie Ameryki nie odkrywam postawieniem tego problemu,
> ale... odezwijcie sie kobiety-przyjaciolki kobiet, to sie przekonam...

Co prawda jestem samiec, ale s dz , i powinna zdefiniowa co
rozumiesz pod poj ciem 'przyja ', bo pewnie ilu ludzi tyle ró nych
jej kryteriów. Jej cechy absolutnie podstawowe i konieczne wedle
jednych mog mie ladowe znaczenie dla innych.

NeG

6. Data: 2007-06-21 13:23:04

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Cze, 14:39, elGuapo <e...@v...pl> wrote:

> [...]
> jej kryteriów. Jej cechy absolutnie podstawowe i konieczne wedle
> jednych mog mie ladowe znaczenie dla innych.

Przyjazn dla mnie to zwiazek dwoch (nie wiecej!) osob - psychiczny i
fizyczny, czyli wzajemna gotowosc swiadczenia na korzysc drugiej osoby
materialnie i duchowo, jak rowniez nielimitowane zaufanie oraz zupelny
brak zlych intencji. Jednakze nie nalezy myslec, ze uwazam przyjazn za
"dobro dane za nic" i "z gory". To wypracowana na drodze bogatych
doswiadczen zyciowych wzajemnosc swiadczen i pewnosc dobrych intencji
drugiej osoby.
Co do liczby osob w przyjazni - zawsze tylko dwie. Jesli mowimy o tzw.
"paczce" przyjaciol, to i tak jest ona kombinacja zwiazkow
dwuosobowych w systemie "kazdy z kazdym", bo zycie weryfikuje jakosc,
sile i trwalosc tych zwiazkow w zdarzeniach zachodzacych tylko miedzy
dwiema konkretnymi osobami :-)
Tak wiec jesli chodzi o KOBIECA przyjazn - biorac pod uwage mniej
wiecej ROWNOLATKI (tu uscislam) - ja ja miedzy bajki klade...

7. Data: 2007-06-21 13:23:58

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Cze, 13:49, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
s.com...

ps.com...

> Zapomnialem, ze szukasz kobiety, a nie czlowieka jak taki jeden...

Nie szukam kobiety, tylko potwierdzenia, ze slusznie nie szukam
kobiety.

8. Data: 2007-06-21 13:39:53

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
s.com...

ps.com...

> Zapomnialem, ze szukasz kobiety, a nie czlowieka jak taki jeden...

Nie przylapales. Doszlam do wniosku, ze moge sie przyjaznic z
mezczyzna - o ile jest czlowiekiem. W przyjazni nie szukam mezczyzny,
ani kobiety - szukam czlowieka. Jednak malo jest takich ludzi na
swiecie, ktorzy "bycie czlowiekiem" pojmuja w sposob podobny do
mojego. Wiec i ja coraz slabiej szukam... A juz najslabiej wsrod
kobiet - jestem przez nie "pogryziona" wielokrotnie i nie zblizam
sie...

9. Data: 2007-06-21 14:00:39

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
.com...

s.com...

ps.com...

> Nie szukam kobiety, tylko potwierdzenia, ze slusznie nie szukam
> kobiety.

He..he, meski umysl...

10. Data: 2007-06-21 14:36:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Się odzywam :-).
Wieloletnie i trwałe przyjaźnie z 3 kobietkami, w których różnie bywało, jak
to w życiu.

(I z dwoma panami, dla równowagi, też.)

M.

Re: cień śmierci...
PASKI MALOWANE....
ZABLOKOWAŁA TELEFONY!....
Re: Kto kogo...przetrzyma ;)
[Naukowe] Pytanie o definicję zjawiska psychologicznego