Kobiety! Co chcialybyscie zrozumiec u Waszych facetow?

1. Data: 2002-10-24 07:11:07

Temat: Kobiety! Co chcialybyscie zrozumiec u Waszych facetow?
Od: "T." <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie jesli takie pytanie lub podobny temat wczesniej byl poruszany -
glupio zwalac na brak czasu ale rzeczywiscie nie za bardzo go mam zeby
grzebac w historii.
Przerzucilem ostatnio kartki ksiazeczki pod tytulem "Musimy porozmawiac".
Ksiazka ogolnie rzecz ujmujac jest raportem z warsztatow psychologicznych.
Podczas jednego ze spotkan padlo wlasnie takie pytanie a cytowane odpowiedzi
mezatek wcale mnie nie zadowolily (nie moge ich teraz cytowac:-) a nawet
zdziwily. Ale to bylo spoleczenstwo amerykaskie, ciekaw jestem odpowiedzi
naszych Pan:-)
T.
PS. Glosy kolegow na podobne pytanie mile widziane:-)

1. Data: 2002-10-24 07:41:57

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo:
Jak On postrzega DOM - czy widzi bałagan, że coś trzeba zrobić, że jakiś objaw
wymaga jakiegoś działania itp., czy nie, widzi to dopiero, jak mu się zwróci
uwagę...
Kiedyś doszliśmy do tego, że On bardzo, bardzo dużo rzeczy potrafi dostrzec,
jak się mu ukierunkuje uwagę (o ile nie zapomni, hihihi) - mówię tu o
zachowaniach znajomych, sytuacjach na ulicy, kurzu pod biurkiem, filmie.

;)

kohol

Ps. Chętnie na jeden dzień zamieniłabym się w niego...

1. Data: 2002-10-24 08:02:26

Od: "T." <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
> "T." <q...@i...pl> writes:
> kibla, zmycie naczyn etc.) - robi dopiero, kiedy go ZMUSZE.
> czasami to jest straszne, bo musze sie uciekac az do szantazu.
Jesli moglabys troszke doszczegolowic Twoja odpowiedz to bylbym
nieskonczenie wdzieczny:-)
Powiedz jak wygladaja Wasze rozmowy? Czy do tego takze Go nalezy przymuszac
czy raczej sam chetnie dzieli sie swoimi myslami, opowiada co mu sie
przydarzyło itp itd? Jak reaguje kiedy chcesz pogadac o swoich "problemach"?
Sorki, to troche odbiega od pierwotnego pytania ale moze sie uda;-)
T.

1. Data: 2002-10-24 08:04:17

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T." <q...@i...pl> wrote in message news:ap89a7$fck$1@news2.tpi.pl...
> [...]
"problemach"?
| Sorki, to troche odbiega od pierwotnego pytania ale moze sie uda;-)

Ufff.... stereotypy aż bulgoczą....

Saulo

1. Data: 2002-10-24 08:10:24

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"T." <q...@i...pl> writes:

> [...]
> zdziwily. Ale to bylo spoleczenstwo amerykaskie, ciekaw jestem odpowiedzi

ja osobiscie - nic. bo u mojgo meza rozumiem wszystko.
znam jego motywacje, zachowania itp. on zreszta prosta osoba jest, co
sam wielokrotnie podkresla. potrafie go niezle przewidziec, az sam sie
dziwi (ciekawe czemu..)

nie w tym lezy problem. problem w tym, ze rozumiem, wiem co skad ale
niekoniecznie mi sie to musi podobac - jak np. to, ze z rzeczy ktorych
nie lubi, a ktore sa obowiazkiem (np. sprzatniecie czegos, umycie
kibla, zmycie naczyn etc.) - robi dopiero, kiedy go ZMUSZE.
czasami to jest straszne, bo musze sie uciekac az do szantazu. potem
zrobi, i przyzna mi racje - ze jakbym go nie zmusila, toby nie kiwnal
palcem.

to mnie wkurza.
ja bardzo nie lubie manipulowac ludzmi, szczegolnie bliskimi, ale
czasami nie da sie inaczej.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-10-24 08:21:15

Od: "T." <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Ufff.... stereotypy aż bulgoczą....
Jasne! Pewnie z Toba tez nie mozna pogadac jak patrzysz na mecz? Ot, taki
stereotyp:-)
T.

1. Data: 2002-10-24 08:25:17

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T." <q...@i...pl> wrote in message news:ap8adq$2b5$1@news.tpi.pl...
| Użytkownik "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
| Jasne! Pewnie z Toba tez nie mozna pogadac jak patrzysz na mecz? Ot, taki
| stereotyp:-)
| T.

ROTFL :-)

Nie mam telewizora.
Rzadko oglądam mecze.
Jeśli oglądam, to można ze mną porozmawiać.
(Trochę gorzej z dobrym filmem lub spektaklem, ale jeszcze nie było takiej
sytuacji, żebym postawił rozrywkę ponad osobę, która rzeczywiście chciała ze
mną wtedy porozmawiać).

Ale wiesz, jak to cbnet mnie zdiagnozował, u mnie występuje 'lekka negacja
wlasnej plci' :-))))

Saulo

1. Data: 2002-10-24 08:54:05

Od: "Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
objaw
> wymaga jakiegoś działania itp., czy nie, widzi to dopiero, jak mu się

Zaraz , ale nie rozumiem?
Dom? Balagan? Przeciez to kwestia indywidualnego podejscia. Zarowno dla
kobiet jak i mezczyzn. Ja osobiscie nie cierpie facetow - pedantow!!
I nie cierpie balaganiarzy. Czyli - aurea mediokritas. Chyba balagan w domu
nie jest wyznacznikiem meskosci?
A moze ja jestem zboczona;-)
Pozdrawiam
Bozenna

1. Data: 2002-10-24 09:12:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dom? Balagan? Przeciez to kwestia indywidualnego podejscia. Zarowno dla
> kobiet jak i mezczyzn.

No, uważam jednak, że są pewne standardy, zwłaszcza że oboje zgadzamy się co do
tego, co można uznac za bałagan czy brud - brudne skarpetki na kanapie, kurz na
stole czy psujące się resztki jedzenia na patelni, na kuchence. Rzecz w tym, że
On zdaje się ich nie widzieć, dopóki nikt mu nie powie albo dopóki nie zbliża
się przyjazd lub wizyta rodziców czy znajomych.

> Chyba balagan w domu
> nie jest wyznacznikiem meskosci?

Ależ skąd to przypuszczenie? Nie piszę przecież o żadnych stereotypach,
odpowiadam tylko na pytanie "Co chciałabym zrozumieć u swojego mężczyzny?". Mój
akurat jest taki i to moja własna refleksja. Nie mam zamiaru odnosic tego do
ogólnych "wyznaczników męskości".
:)

kohol

1. Data: 2002-10-24 09:26:58

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T. <q...@i...pl> :

> (..) ciekaw jestem odpowiedzi naszych Pan:-)

Chcialabym rozumiec 'co on we mnie widzi', czyli popatrzec na siebie jego
oczami. Mysle, ze to pozwoliloby mi na wieksza hmm... lagodnosc co do
wlasnej osoby.

Melisa

Czarnuszek
bardzo refleksyjny sen