Re: Kocha,nie kocha?

From: "Brus Li" <b...@s...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kocha,nie kocha?
Date: Sun, 09 Jan 2000 15:28:59 GMT

dzieki za odp
Ona później w powaznej rozmowie powiedziala mi ze bardzo mnie lubi i wiem ze
to prawda ale zebysmy na razie zapomnieli o tym co sie stalo,jakby to sie
nie stalo.powiedziala ze to zdarzylo sie tak nagle.
mysle ze to odkrecilismy i coraz latwiej nam sie porozumiewac-:))ostatnio
jak przynioslem jej karte egzaminacyjna z dziekanatu to powiedziala :))ze
jestem kochany ale co ja mam rozumiec przez to.Na razie od pol roku jestesmy
dobrymi znajomymi.jezeli ona potrzebuje wiecej czasu to ja pozczekam tylko w
jakis sposob chcialbym sie dowiedziec ze sie doczekam a nie ze nie wiaze ze
mna zadnych planow.