Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego...

101. Data: 2008-05-06 04:57:42

Temat: Re: Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 May 2008 00:04:53 +0200, tren R napisał(a):

> ok, w sumie jasne, tak tylko szczypałem.
> ale wydaje mnie się, że homosiów powinnaś miłować - wszak to też twoi
> bliźni. to że się sama tak nie wyobrażasz nie ma tu nic do rzeczy.

Nie "nie wyobrażam", bo sobie świetnie wyobrażam, że jestem homo:
wystarczy, że sobie wyobrażę żeńską odmianę homo, czyli les. Mogę sobie
wyobrazić, że coś każe mi łapać baby za d..., ale niewątpliwie miałabym
świadomość nieprawidłowości tego typu ciągot u mnie-kobiety. Nie byłabym ze
sobą szcześliwa, poniewaz prócz ciągot (czyli instynktów) mam mózg i punkty
odniesienia, które biorę zawsze pod uwagę.
Dlatego nie akceptuję homo w odmianach (ani pedo), ani innych zboczeń i
skrzywień niezgodnych z naturą człowieka. Już prędzej mogłabym być
złodziejką, ponieważ te skłonności czy potrzeby (ekonomiczna?) można (przy
dobrej woli i pomocy bliźnich) powstrzymywać, a nawet pozbyć się ich
zupełnie. Tylko pod tym warunkiem akceptowałabym siebie taką, a więc i
innych :-)

> właśnie jem kabanosa i popijam wiśniówką, a mojemu pojebanemu szwagrowi
> rozsypał się właśnie ślub. chwała bogu, bo jego narzeczona to fajna laska.

Hmm, a ta wiśniówka, mam nadzieję, wytrawna lub przynajmniej półwytrawna?
:-)
Kabanosy? - mogą być.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

102. Data: 2008-05-06 04:59:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 00:05:09 +0200, michal napisał(a):

> Taki Twój los na grupach. Wystawiasz się, więc podlegasz diagnozie. :)

Podlegam? diagnozie? - jedno i drugie wirtualne i wątpliwe :-)

103. Data: 2008-05-06 05:01:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 May 2008 00:06:37 +0200, tren R napisał(a):

> nie mów?!
> byłaś zalęknioną myszą, płoniącą się co i rusz?

Ba! nadal mam ją w sobie, ale zwyciężam tyle razy dziennie, ile postów
piszę... dlatego TYLE postów piszę :-P

104. Data: 2008-05-06 05:02:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 May 2008 00:07:41 +0200, tren R napisał(a):

> a jak daleko odbiegają twoje wizerunki od siebie?

Tak daleko, jak Twoje - dokładnie. Jeden za szybą ekranu, drugi przed :-)

105. Data: 2008-05-06 05:12:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 May 2008 00:47:01 +0200, tren R napisał(a):

> no już dłużej tego nie możesz ukrywać - wreszcie ktoś postawił ci trafną
> diagnozę i trochę cię to wkurzyło :))

Jak mogę ocenić, czy trafna, skoro jestem rąbnięta?
;-P
Zupełnie co innego mnie wkurzylo: wzajemne uznanie sanitariuszy, no ale to
zawsze była klika :-DDD

106. Data: 2008-05-06 05:39:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 00:54:40 +0200, michal napisał(a):

> ale nie tylko. :)

No nie tylko, nie musisz się tak eksponowac ;-P

107. Data: 2008-05-06 07:51:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Podlegam? diagnozie? - jedno i drugie wirtualne i wątpliwe :-)

A jak myślisz, po co codziennie piszesz na grupach? Nie po to, żeby poddać
pod ocenę swój wizerunek?
Dokładnie z tego samego powodu codziennie robisz sobie makijaż. :)

michał

108. Data: 2008-05-06 07:54:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ba! nadal mam ją w sobie, ale zwyciężam tyle razy dziennie, ile postów
> piszę... dlatego TYLE postów piszę :-P

Ćwiczysz na nas. :)

michał

109. Data: 2008-05-06 08:58:04

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 07:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jak mogę ocenić, czy trafna, skoro jestem rąbnięta?
> ;-P
> Zupełnie co innego mnie wkurzylo: wzajemne uznanie sanitariuszy, no ale to
> zawsze była klika :-DDD

klika klika! w klawisze :)
sanitariusze wykazują jednak myślenie samodzielne, a zbieżność ich
diagnoz, którą odbierasz jako zmowę, należy traktować jako przyczynek
do ich rzetelności :)

110. Data: 2008-05-06 08:58:54

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 07:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tak daleko, jak Twoje - dokładnie. Jeden za szybą ekranu, drugi przed :-)

ty go tworzysz specjalnie?

Potwory newcasta
To fakt.
A może jakieś spotkanko? - maj'2008