Kocham? kogoś innego...

11. Data: 2006-03-12 13:44:42

Temat: Re: Kocham? kogoś innego...
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nieszczęśliwa napisał(a):

> To nie w moim stylu. Ja zakochałam się tylko 2 razy w życiu.

Jezuuuu, dziewczyno.Margola podaje Ci na tacy rozwiazania, a Ty tylko
jeczysz.Powiem Ci tak.Jedz, przespij sie ze swoja była miłoscia, albo
bedzie pełen odjazd i wtedy naprawde bedziesz miała problem, albo
zobaczysz ze fascynacja nim, to jedynie efekt zakonzcenia zwiazku w
momencie kiedy było naprawde fajnie i zostało cos, co zostało
niedopowiedziane.
--
Gosia

12. Data: 2006-03-12 14:07:26

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-12 14:44:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Jezuuuu, dziewczyno.Margola podaje Ci na tacy rozwiazania, a Ty tylko
> jeczysz.

Dziwi Cie to?

Jojczenie, dwójka dzieci, mąz w rozjazdach, starsza siostra, brak czasu na
zainteresowania... Jakies skojarzenia?
To teraz patrzymy na tą sama wersje OE, identycznie (charakterystycznie)
skonfigurowany czytnik, IP neo z tego samego zakresu, i możemy powiedzieć
'hello' do znanej tu świetnie grupowiczki :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

13. Data: 2006-03-12 14:10:34

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> [...]
> skonfigurowany czytnik, IP neo z tego samego zakresu, i możemy powiedzieć
> 'hello' do znanej tu świetnie grupowiczki :]

Jak Wy to robicie, że rozpoznajecie? Ja z trudem zapamiętuję własne problemy
;)

Margola Co Ni W Ząb Nie Kojarzy

14. Data: 2006-03-12 14:11:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> skonfigurowany czytnik, IP neo z tego samego zakresu, i możemy powiedzieć
> 'hello' do znanej tu świetnie grupowiczki :]

O, jasny gwint!!!No , to teraz raczej wiadomo , ze maz i tak ma
przerabane, co by nie robił;-)gsk, ja nie zartuje:-) jedz, umów sie na
dziki seks, a co.....w koncu cos bedziesz miała od zycia;-)

--
Gosia

15. Data: 2006-03-12 14:14:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> pisze:

> To teraz patrzymy na tą sama wersje OE, identycznie
> (charakterystycznie) skonfigurowany czytnik, IP neo z tego samego
> zakresu, i możemy powiedzieć 'hello' do znanej tu świetnie
> grupowiczki :]

Widzę, że nie tylko ja mam identyczne skojarzenia (tylko sprawdzać mi się
nie chciało ;-)

--
PozdrawiaM

16. Data: 2006-03-12 14:17:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dv1ag4$h9q$1@atlantis.news.tpi.pl>
Margola <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> pisze:

> Jak Wy to robicie, że rozpoznajecie?

Za mało na newsach [a zwłaszcza psd i psds] siedzisz ;-)

--
PozdrawiaM

17. Data: 2006-03-12 14:21:21

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-12 15:10:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margola* skreślił te oto słowa:

> Jak Wy to robicie, że rozpoznajecie? Ja z trudem zapamiętuję własne problemy
> ;)

Zboczenie zawodowe ;)
A przy tak egzaltowanych problemach, małżonku w rozjazdach i byciu na nie
wobec wszystkich porad to już skojarzenia same się na mózg zaczynają
rzaucac :)

> Margola Co Ni W Ząb Nie Kojarzy

Kenia... czy Kenia coś Ci mówi? ;)

18. Data: 2006-03-12 14:27:15

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A przy tak egzaltowanych problemach, małżonku w rozjazdach i byciu na nie
> wobec wszystkich porad to już skojarzenia same się na mózg zaczynają

Dooobra, mówi, ale wiecie co, ona ma naprawdę kłopot. Nawet, jeśli "tylko"
sama z sobą.

Gsk, może warto jednak zahaczyć o terapię, sama nie wiem...?

Margola

19. Data: 2006-03-12 14:29:46

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:vr0q45fct0kl$....@i...from.poznan,
Lia <i...@p...org> napisał(a):

> [...]
> (charakterystycznie) skonfigurowany czytnik, IP neo z tego samego
> zakresu, i możemy powiedzieć 'hello' do znanej tu świetnie

Matko Bosko. Napisz człowieku coś na njusy a Lia Cię od razu rozszyfruje.
Jeśli będę miala jakiś problem i uznam, że chcę o nim napisac tu, to pojadę
na drugi koniec Polski, wejde do kawiarenki, napisze posta ze strony www i w
dodatku zrobię to w peruce i kominiarce ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Nimfomanka to kobieta, która pragnie seksu
tak często, jak przeciętny mężczyzna.

20. Data: 2006-03-12 14:41:52

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-12 15:27:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margola* skreślił te oto słowa:

> Dooobra, mówi, ale wiecie co, ona ma naprawdę kłopot. Nawet, jeśli "tylko"
> sama z sobą.

Wiemy...

> Gsk, może warto jednak zahaczyć o terapię, sama nie wiem...?

Jesteś kolejną osobą, która jej to sugeruje...

Generalnie schemat jest taki, że jej wystarcza poużalanie się na grupach
(sama to kiedys przyznała), i nic więcej niestety nie chce z tym zrobić.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!
Oddam pieska
o tych katolikach, nowy wątek, bbo mnie z tamtego wycięło
Re: nauki przedmalzenskie -platne???