Kochany brzuszek :)

1. Data: 2001-08-01 09:51:10

Temat: Kochany brzuszek :)
Od: "Piotr Firlej" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od dzis zaczynam stosowac diete ;)
Mamy w koncu wakacje, duzo owocow, warzyw, jest tylko jeden problem...
jeszcze nigdy sie nie odchudzalem, a moja kuchnia przesycona byla zawsze
tluszczem, pikantnymi przyprawami i coca-cola ;)

Dlatego mam do was prosbe... podrzuccie mi na priva cos smacznego,
wytrawnego (nie lubie jesc slodko...) oraz (jesli mozna w czasie diety...)
pikantnego! :)

Z gory dzieki, jak tylko zrzuce/przybiore (!) pare kilo dam znac ;)

--
---
Pozdrawiam

1. Data: 2001-08-01 10:45:36

Temat: Re: Kochany brzuszek :)
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Firlej napisał(a):

> [...]
> pikantnego! :)
>
> Z gory dzieki, jak tylko zrzuce/przybiore (!) pare kilo dam znac ;)

Szczerze powiedziawszy ja tez przybralem a wina obarczam oczywiscie Grupe...
Ale moze poda ktos nie koniecznie na priva jakis ciekawy link

1. Data: 2001-08-01 21:43:21

Od: "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze powiedziawszy ja tez przybralem a wina obarczam oczywiscie
Grupe...
> Ale moze poda ktos nie koniecznie na priva jakis ciekawy link

Ja jestem chudy jak patyk, ale ciekawy link tez z checia obejrze ;-)))
Jesli juz, to moze by tak na grupe, nie na priva?

Pozdrawiam
Don Pablo

1. Data: 2001-08-02 08:22:07

Od: "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem na etapie odchudzania meza. Idzie niezle w trzy tygodnie schudl 11kg.
Jestem z siebie dumna, on troche mniej.
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2001-08-02 08:28:20

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Urszula Głuszek <u...@g...pl> wrote in message
> Witam
> Jestem na etapie odchudzania meza. Idzie niezle w trzy tygodnie schudl
> [...]

To chiba trochi za szybko. To moze sie nie skonczyc happy endem. Musle, ze
1 - 1.5 tyg to zupelnie wystarczy i nie zaszkodzi zdrowiu.

1. Data: 2001-08-02 09:29:47

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Rany Boskie, przyhamuj bo to moze byc niebezpieczne dla zdrowia!! Dla
urody
> zreszta tez, skora musi miec czas sie obkurczyc.

Ona chce sie go pozbyc. Meza nie brzucha...

1. Data: 2001-08-02 09:31:10

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany Boskie, przyhamuj bo to moze byc niebezpieczne dla zdrowia!! Dla urody
zreszta tez, skora musi miec czas sie obkurczyc.
Agata Solon, naturalna
Użytkownik Urszula Głuszek <u...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kb2ke$61c$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-02 10:15:37

Od: "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam ochoty sie go pozbywac, tak kazali lekarze. Twierdzil ze to nimozl
iwe. Teraz juz nie chudnie tylko utrzymuje wage, ale wie ze to nic trudnego
tylko "troche" silnej woli, ktorej on niestety nie ma. Dodam, ze teraz wazy
juz tylko110 kg. Naprawde jestem dumna.
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2001-08-02 17:58:07

Od: "Piotr Firlej" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Urszula Głuszek" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jestem na etapie odchudzania meza. Idzie niezle w trzy tygodnie schudl
> [...]

Moze podasz sposob? :)
Silna wole mam :)

1. Data: 2001-08-02 18:52:31

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Jestem na etapie odchudzania meza. Idzie niezle w trzy tygodnie schudl
11kg.
> Jestem z siebie dumna, on troche mniej.
> Pozdrawiam Ula

Ula nie tak ostro, bo zameczysz chlopine ;-)
Herbatka

Re: slodkie
pseudo-piccata drobiowa
obyczaje weselne
Zupa klopsikowa z pomidorkami
cannelloni z nadzieniem orzechowo-serowym