Kody kulinarne

151. Data: 2007-09-24 20:58:19

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Oczywiste to jest, że Chińczycy to nie Wietnamczycy. :P

Ale odrozniasz slowa Chinczyk i chinol?

>Tanie bary Wietnamskieto wynik tego, że wielu Wietnamczyków przybyło do kraju.

Zdumiewajace, nigdy bym na to nie wpadl.

>Co do kodów kulturowych to wplatanie takich określeń też pewien definiuje. ;)

Ktorych?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

152. Data: 2007-09-24 20:58:42

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisal(a):

>Jakiej fabryce, bo ja juz nie wiem o co chodzi?!Czytanie ze zrozumieniem u
>kolegi szwankuje.

Alegorycznej, a moze i rzeczywistej.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

153. Data: 2007-09-24 20:59:45

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisal(a):

>Niestety nie wypowiem sie na temat stołówek fabrycznych, bo ani ja, ani mój
>maz nigdy w takiej nie bylismy. Nawet nie mam kogo zapytac jak taka stołówka
>wyglada i co w niej podają. W kazdym razie "wykształciuchy" takze jedza
>frytki, w tych swoich okropnych wyprasowanych koszulach i spodniach na kant,LOL.

No ale ja mowilem o wyksztalconych.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

154. Data: 2007-09-24 21:01:15

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>W PL nie ma lowcost chinoli, to są Wietnamczycy.

'chinol' to potoczne okreslenie baru z chinsko/wietnamskim zarciem.

>Chińskie (w sensie serwujące
>kuchnię w tym stylu, bo niekoniecznie wszyscy tam są Chińczykami) to raczej są
>restauracje i zapewniam Cię, że surówki trzeba zamawiać oddzielnie.

To prawda, tak jest. Dlatwgo napisalem potem o lowcostach.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

155. Data: 2007-09-24 21:08:58

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> Ale odrozniasz slowa Chinczyk i chinol?

Czyli w/g Twojego słownika chinol to taki Wietnamczyk? To też podpada pod kody
kulturowe.

(...)

> Ktorych?

Proletariackiej Polonii emigrującej za chlebem do USA? Ci co mają bądź nie mają
insiuransa, bywają bizi operując bobkietami, za to poznali nową bojfrendkę i o
c mały włos na flet jej nie zaciągnęli. Siur są, że... Etc.

Może takich lowcostowych łamańców?

--
+ ' .-. .
, * ) )

156. Data: 2007-09-24 21:11:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

matku bosku...

pierz
K.T. - starannie opakowana

157. Data: 2007-09-24 21:11:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2007 20:47:38 +0000 (UTC), "cherokee "
<g...@g...pl> wrote:

>Jakiej fabryce, bo ja juz nie wiem o co chodzi?!Czytanie ze zrozumieniem u
>kolegi szwankuje.

Nie martw sie, on sie frytkami przejadl :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

158. Data: 2007-09-24 21:13:12

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> 'chinol' to potoczne okreslenie baru z chinsko/wietnamskim zarciem.

Sez hu?

I co określasz jako chińsko/wietnamskie żarcie? Bo jeżeli chodzi o kuchnię
chińską u białych ludzi to jest to zasadniczo kanon, budy wietnamskie
minimalnie o niego zahaczają, jeżeli chodzi o wietnamską to już bardziej.

Tzn. o barach/budach.

--
+ ' .-. .
, * ) )

159. Data: 2007-09-24 21:13:26

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Czyli w/g Twojego słownika chinol to taki Wietnamczyk? To też podpada pod kody
>kulturowe.

Tak, chinol to potocznie buda Wietnamczyka.

> [...]
>insiuransa, bywają bizi operując bobkietami, za to poznali nową bojfrendkę i o
>c mały włos na flet jej nie zaciągnęli. Siur są, że... Etc.

Ty, ale wiesz, ze jezyk polski to zbieranina roznych zapozyczen? Jedno
wiecek, jedno mniej, nikomu to nie robi roznicy.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

160. Data: 2007-09-24 21:13:49

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora