Kody kulinarne

171. Data: 2007-09-24 21:54:55

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> Na przyklad lektura.

Na przykład jaka lektura? Zapomniałeś tytułu?

--
+ ' .-. .
, * ) )

172. Data: 2007-09-24 22:18:47

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> To oni nie maja rak (ronk)?
>
> pierz, troszke wstrzasniety a nie zmieszany
> K.T. - starannie opakowana

No co ty, Krysiu, nie wiesz, ze wszelkie inne nacje to zwierzeta i
nalezy je ponizac? tylko w ten sposob wywyzszymy sie ponad "chinoli" i
innych - pogarda jest wspanialym uczuciem dla maluczkich.
MB

173. Data: 2007-09-24 22:21:01

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

> Łapki mają, rączki małe takie w sensie.

"rączki małe takie w sensie."? Czy Ty w ogole umiesz pisac po polsku czy
tylko po polskawemu?

MB

174. Data: 2007-09-24 22:32:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2007 15:18:47 -0700, Magdalena Bassett
<i...@b...com> wrote:

> [...]
>nalezy je ponizac? tylko w ten sposob wywyzszymy sie ponad "chinoli" i
>innych - pogarda jest wspanialym uczuciem dla maluczkich.

Duh, jaka ja glupia baba jestem!! :P

pierz
p.s. "chinolem" mnie dobil, jeszcze sie otrzasnac nie moge.....

K.T. - starannie opakowana

175. Data: 2007-09-24 22:33:32

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> No co ty, Krysiu, nie wiesz, ze wszelkie inne nacje to zwierzeta

Jasne. :) W ogóle wszystkie nacje, kolorki itp. to zasadniczo są zwierzęta
(żywe stworzenia).

> i nalezy je ponizac?

Kontrolne pytanie. Czy ja kogoś Twoim zdaniem poniżyłem? Czy po prostu źle Cię
odbieram?

Hindusi są niewysocy i drobni. Nie ma nic poniżającego w tym, że to otwarcie
piszę. Napiszę też, że mają ciemną karnację, to zapewne poniżenie.

No i jedzą rękami (łapami, też mam łapy, dwie) bo to daje gwarancje higieny -
ręce myjesz sobie sama i masz 100% pewność co do tego, że je umyłaś dokładnie,
i że przez chwilę przed jedzeniem nie miały do czynienia np. z kropelką wody
spadającej z drzewa. Ze sztućcami tak nie jest.

Wiesz jakbym miał być złośliwy to bym stwierdził, że to Ty w formie niby odzewu
jedynie do "wiesz Krysiu" - jednej osoby, ale z pewną świadomością tego, że
inni to też odbiorą zachowujesz się schematycznie i starasz się wywyższyć (przy
okazji prostym zabiegiem wkręcając w to "wiesz Krysię").

--
+ ' .-. .
, * ) )

176. Data: 2007-09-24 22:37:11

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> "rączki małe takie w sensie."?

No niewielkie.

> Czy Ty w ogole umiesz pisac po polsku czy tylko po polskawemu?

A Ty w ogóle jesteś świadoma istnienia polskich znaków diaktrycznych?

Przytyk na Twoim poziomie.

W tym szale agresji proponuję jeszcze zarzucić Mi brak pretensjonalnego
tonu.

--
+ ' .-. .
, * ) )

177. Data: 2007-09-24 22:47:53

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message

> A Ty w ogóle jesteś świadoma istnienia polskich znaków diaktrycznych?
> Przytyk na Twoim poziomie.
------
Dia-Kry-Tycznych.

:)