Kody kulinarne

191. Data: 2007-09-25 07:54:31

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>> wrote:
>>
>>>Marcin E. Hamerla pisze:
>>>> chinsko/wietnamskim zarciem.
>>>
>>>Z czym?
>>

>> Daj spokoj - on jest precyzyjny :PPP
>
>Wszak dobrze wkodowany ;-)
>
>Qra

Myslisz?

pierz, co mu sie przypomnialo, o czym ten watek MIAL byc - rozne
rzeczy jedzeniowe w tym kraju okreslaja klase. ale tylko w
przyblizeniu okreslaja, nic wiecej
K.T. - starannie opakowana

192. Data: 2007-09-25 08:05:19

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2007 23:32:07 +0100, Krysia Thompson napisał(a):
> Duh, jaka ja glupia baba jestem!! :P
>
> pierz
> p.s. "chinolem" mnie dobil, jeszcze sie otrzasnac nie moge.....

Ej, no (że tak po polsku zawołam).
Od chinola, to był MEH a nie Konrad, to raz, a dwa naprawdę nie zdarza Wam
się jeść łapami, walnąć się w łeb, tudzież mieć ochotę dać komuś w pysk?

Moje młode pcha się wszędzie z łapami i notorycznie wali się w łeb, i go to
zupełnie nie poniża ani też nie zewzwierzęca ;)

--
oshin, zdziwiona z deczka
dorota bugla

193. Data: 2007-09-25 08:09:00

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisal(a):

> [...]
>
>Moje młode pcha się wszędzie z łapami i notorycznie wali się w łeb, i go to
>zupełnie nie poniża ani też nie zewzwierzęca ;)

Ja akurat nie lubie lapam jesc, ale za to cholernie nie lubie uzywac
noza i uzywam wylacznie widelca ;--). Za to moja corka, juz
dziewieciolatka, uwielbia jesc rekami.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

194. Data: 2007-09-25 08:11:44

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Właśnie stanowiska zdradzają czyjąś przynależność społeczną, są
>elementem kodu.

Ale jakie stanowiska?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

195. Data: 2007-09-25 08:14:40

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisal(a):

>Marcin E. Hamerla pisze:
> Szczegolnie u chinola. I chinole
>
>U kogo?

U chinola.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

196. Data: 2007-09-25 08:16:05

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Na przykład jaka lektura? Zapomniałeś tytułu?

Na przyklad w prasie. Ty masz jakies dowody na to, ze tanie zarcie z
makdonalda nie jest tuczace?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

197. Data: 2007-09-25 08:16:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Ej, no (że tak po polsku zawołam).
> Od chinola, to był MEH a nie Konrad, to raz, a dwa naprawdę nie zdarza Wam
> się jeść łapami, walnąć się w łeb, tudzież mieć ochotę dać komuś w pysk?

Że tak po polsku odpowiem, to otworem gębowym jeść jadam, a i owszem, ale łapami
to mi się jeszcze nie udało. Ale może za mało próbuję ;-)

> Moje młode pcha się wszędzie z łapami i notorycznie wali się w łeb, i go to
> zupełnie nie poniża ani też nie zewzwierzęca ;)

Jesteś pewna? Bo ja to nie zawsze... hihi

Qra

198. Data: 2007-09-25 08:18:04

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>Daj spokoj - on jest precyzyjny :PPP

Droga Krystyno, Ty wiesz co chciala powiedziec? Bo mi sie zdaje, ze
jednak nie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

199. Data: 2007-09-25 08:18:18

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

200. Data: 2007-09-25 08:18:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:2jfhf35kha1ohcb04anm7vh60pti4vkvj7@4ax.com...

> Myslisz?
> pierz, co mu sie przypomnialo, o czym ten watek MIAL byc - rozne
> rzeczy jedzeniowe w tym kraju okreslaja klase. ale tylko w
> przyblizeniu okreslaja, nic wiecej

I to w róznych czasookresach, vide: salcesony na salony ;-)

Qra, czasem mysle, ale na szczescie rzadko

NA SCP
KIDNAPERZY
Całkiem serio
Szukam dobrego popcornu - help!