Kody kulinarne

211. Data: 2007-09-25 08:29:43

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisal(a):

>Że tak po polsku odpowiem, to otworem gębowym jeść jadam, a i owszem, ale łapami
>to mi się jeszcze nie udało. Ale może za mało próbuję ;-)

To chyba zalezy od predyzpozycji osobistych. Niektorzy uwielbiaja jak
im jedzenie oblepia paluchy

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

212. Data: 2007-09-25 08:30:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisal w
wiadomosci news:pughf3d9d9k2h9j8aq5189ggc3kksmcgld@4ax.com...

> W Polsce rasizmu nie ma i tego typu zwroty nie sa problemem.

Umarlam ze smiechu!

Qra

213. Data: 2007-09-25 08:30:20

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisal(a):

>Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał w
>wiadomości news:47hhf3h6tugh5tidbblklilh3fo64sn4ch@4ax.com...

>Dobrze że nie niedzielna

Nie sadze bym w stanie przeczytac "Niedziele"

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

214. Data: 2007-09-25 08:32:46

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Qrczak*. Seriously?. Seriously.

> Masz bardzo ograniczone pojęcie ruszania.

Bo bez specjalnych butów do joggingu i karnetu do centrum fitness za 2000
rocznie to się nie liczy, psze pani ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

215. Data: 2007-09-25 08:32:59

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisal(a):

>Masz bardzo ograniczone pojęcie ruszania.

No wiec zapytalem. Bo nie wiem czy chodzi o uprawianie sportu czy o
noszenie pustakow.

Oczywiscie dla noszacych pustaki w Wielkiej Brytanii frytki sa bardzo
dobrym pozywieniem.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

216. Data: 2007-09-25 08:33:49

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisal(a):

>McDreamy or McSteamy? *Qrczak*. Seriously?. Seriously.

>Bo bez specjalnych butów do joggingu i karnetu do centrum fitness za 2000
>rocznie to się nie liczy, psze pani ;)

Ojej, nawet nie bylem swiadom faktu, ze istnieja specjalne buty do
jogingu.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

217. Data: 2007-09-25 08:35:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 10:27:25 +0200, "Qrczak" <q...@g...pl>
wrote:

>Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał w
>wiadomości news:g7hhf3httlp12jl60hmr6i5oid5eji24qa@4ax.com...

>Masz bardzo ograniczone pojęcie ruszania.
>
>Qra

No glowa

pierz
K.T. - starannie opakowana

218. Data: 2007-09-25 08:40:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 10:05:19 +0200, oshin <o...@g...com>
wrote:

> [...]
>
>Moje młode pcha się wszędzie z łapami i notorycznie wali się w łeb, i go to
>zupełnie nie poniża ani też nie zewzwierzęca ;)

No popatrz, a ja nigdy nie prosilam moich dzieci, zeby umyly lapy
badz lapki. Leb to insza sprawa ;P chociaz tez, jak pamietam, jak
sie boijaly mlodymi bedac to nie mowilam - czy ole Cie
leb........glowy tez nie zdrabnialam (zaraz frakcja
mieska/obiadku/marcheweczki sie odezwie), ale rece tak - bo male.
to mozna

pierz, konsekwentnie niekonsekwentny

K.T. - starannie opakowana

219. Data: 2007-09-25 08:42:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 10:20:12 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>Twoje podejscie wynika z tego, ze mieszkasz w kraju o utrwalonym
>historycznie rasizmie. Z tego wynika przeczulenie na tego typu zwrotu.
>W Polsce rasizmu nie ma i tego typu zwroty nie sa problemem.

absolutnie nie ma, nie bylo, nie ma nie bedzie, o czym tu mowa?
rasizm? nie istnieje w Polsce, zupelnie, absolutnie
hahahahahahaha

pierz
K.T. - starannie opakowana

220. Data: 2007-09-25 08:43:10