Kody kulinarne

241. Data: 2007-09-25 13:48:18

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Too juz chyba raczej bujabes

pierz
K.T. - starannie opakowana

242. Data: 2007-09-25 13:51:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 10:53:14 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>Dopuszczam mysl, ze jestes rasistka.

A mysl sobie, synku, mysl, dopuszczaj co chesz, moze Cie glowa
nie rozboli, rhehrehre

pierz
K.T. - starannie opakowana

243. Data: 2007-09-25 13:51:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Rdzen podobny, ale reszta...
>
>Qra, rasowa

No patrzaj pani, a ja kondel :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

244. Data: 2007-09-25 13:52:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 10:52:41 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>Widocznie wiesz lepiej, ze sprawa Rodneya Kinga zdarzyla sie w Polsce
>i ze w Polsce nie dopuszcza sie sie kolorowych dosiedlania sie na
>osiedlach dla bialych.
>
>Przejdz sie moze kiedys po Ochocie w Warszawie, co?
>
>BTW cierpisz na klasyczny syndrom polskiego emigranta?

a co to? bo nie wiem na co cierpie, a tomoze zdrowiu zaszkodzic.
zdecydowanie, hrehrehre

pierz
K.T. - starannie opakowana

245. Data: 2007-09-25 13:54:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2007 11:21:07 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

>Zadalas takie pytanie: "A w ogóle to co to jest rasizm?". W ogole
>roumiesz o co pytalas?

Mnie sie widzi, ze ona byla spragniona definicji....

pierz, co wie co to definicja
K.T. - starannie opakowana

246. Data: 2007-09-25 14:24:00

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:q54if3dq00br5jqekf6bo8jt99qhgd2ejp@4ax.com...

> Too juz chyba raczej bujabes

Możliwe. Że ne parl pa frąse.

DJD

247. Data: 2007-09-25 15:15:38

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Użytkownik "Maciej Jastrzębski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
> wiadomości news:fd8sgk$d38$1@news.lublin.pl...

> Nie, specjalnie i złośliwie napisałem to fonetycznie. Du ju anderstand?

Że specjalnie i złośliwie, to się mogę zgodzić, ale z tym 'fonetycznie', to
przegiąłeś.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

248. Data: 2007-09-25 15:47:48

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> W Polsce rasizmu nie ma i tego typu zwroty nie sa problemem.

Wal tak dalej! humoru na grupie za malo, wiec i taki sie przyda.

MB

249. Data: 2007-09-25 15:50:55

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> [...]
> Albo, bedc Murzynem, masz znacznie wieksza szanse na to by znalezc sie
> w pudle lub zaliczyc komore gazowa lub krzeselko. Czy co tam uzywaja.

Osmieszasz sie takimi bzdurami. Pomieszkaj w tym kraju kilka lat, moze
sie czegos nauczysz. Np. prawa.

MB

250. Data: 2007-09-25 16:17:24

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> A co "Polacy" jedzą na co dzień? Tak z ciekawości?

To czego najwięcej schodzi ze sklepowych półek?

> Sushi, jako "normalne powszechnie dostępne jedzenie"? O ja biedny mieszkaniec
> prowincji...

No w sumie zapomniałem o prowincji. ;)

> PS. Szampana (zwłaszcza zaś wina musujące) jest o wiele łatwiej kupić nic
> sushi. I szampan był o wiele wczesniej na rynku. :)

Chodzi mi o szampana.

> PSS. A może Ty z Japonii to piszesz?

Nie, z Wawy, sushi na każdym rogu.

--