Kokos.

1. Data: 2004-07-31 16:37:54

Temat: Kokos.
Od: "stachu" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dobrać się do kokosa?
Na razie oparł się skutecznie nożom i tasakowi.
Nie mam maczety typu karaibskiego.Może
siekierą lub jakimś młotkiem na kamieniu?
Poradźcie!

Stachu.

1. Data: 2004-07-31 17:03:24

Temat: Re: Kokos.
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cegi0j$nib$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"stachu" <s...@e...net.pl> wrote:

> Jak dobraĺ siź do kokosa?
> Na razie opar? siź skutecznie no?om i tasakowi.
> Nie mam maczety typu karaibskiego.Mo?e
> siekier? lub jakim? m?otkiem na kamieniu?
> Porad?cie!
>
> Stachu.

Było to tu omawiane wielokrotnie, ale jakoś dawno nikt się o to ne
pytał, więc odpowiem, jak ja to robię. Z jednego z końców kokosa są
takie trzy "punkty". Przebijam tam skorupę używając młotka i grubego
gwoździa, starego wiertła lub czegoś podobnego. Wylewam wodę kokosową z
orzecha. Następnie silnym uderzeniem kruszę skorupę i rozbieram orzech.

Władysław

1. Data: 2004-07-31 17:23:13

Od: "andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stachu" <s...@e...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na razie oparł się skutecznie nożom i tasakowi.
> Nie mam maczety typu karaibskiego.Może
> siekierą lub jakimś młotkiem na kamieniu?

--------
do otwarcia dziurek wiertarka.
do rozcięcia brzeszczot, to co w środku sie zjada, a skorupkę np. do
akwarium
Andrzej

1. Data: 2004-07-31 18:43:40

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> [...]
> gwoździa, starego wiertła lub czegoś podobnego. Wylewam wodę kokosową
> orzecha. Następnie silnym uderzeniem kruszę skorupę i rozbieram

Są trzy kropki, ale dwie sa takie same a jedna większa.
I szpikulcem wierci się tę większą.
Te kropki przypominają "małpią twarz" i wierci się mordkę.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-07-31 18:53:30

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cegp4e$ihs$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N...@m...pl> wrote:

> U?ytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> orzech.
>
> S? trzy kropki, ale dwie sa takie same a jedna wiźksza.
> I szpikulcem wierci siź tź wiźksz?.

Nie zwróciłem nigdy na to uwagi. Ponadto zawsze wybijam przynajmniej
dwa otwory.

Władysław

1. Data: 2004-07-31 19:08:53

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>

> Nie zwróciłem nigdy na to uwagi. Ponadto zawsze wybijam przynajmniej
> dwa otwory.

Można i dwa, ale nauczyli mnie tego tubylcy na Kubie.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-07-31 19:10:37

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cegqjn$s41$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N...@m...pl> wrote:

> U?ytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>

> Mo?na i dwa, ale nauczyli mnie tego tubylcy na Kubie.
> ;-)

Popatrz, a ja sam na to musiałem wpaść. ;-)

Władysław

1. Data: 2004-07-31 19:38:48

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrz, a ja sam na to musiałem wpaść. ;-)

To się nazywa "inteligencja schodkowa" [dotyczy mnie].
Też o tym wiedziałem, ale mówiłem o małpiej mordzie i o jednym otworze.
Wypróbuj. Działa mimo iż jeden.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-07-31 19:42:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cegsbq$7t3$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N...@m...pl> wrote:

> [...]
>
> To się nazywa "inteligencja schodkowa" [dotyczy mnie].
> Też o tym wiedziałem, ale mówiłem o małpiej mordzie i o jednym otworze.

Pewnie te dwa otwory wynikły z analogii do dwu otworów wybijanych w
puszce, aby mogło się w niej wyrównać ciśnienie.

Władysław

1. Data: 2004-07-31 19:55:19

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>

> Pewnie te dwa otwory wynikły z analogii do dwu otworów wybijanych w
> puszce, aby mogło się w niej wyrównać ciśnienie.

Dowcip polega na tym, ze płyn wylewa się w takiej ilości jaką jesteś w
stanie przełknąć na jeden raz.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy