Koktail z lodem

1. Data: 2003-08-25 13:01:00

Temat: Koktail z lodem
Od: Iktorn <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam wszelkich mozliwych informacji na temat shake'ów, czy koktaili
owocowych robionych z lodem (z kruszonym lodem w mixerze)

Chodzi mi o jakies przepisy, mozliwe ciekawe dodatki do takich koktaili
i przede wszystkim gdzie mozna kupic mixery, które potrafią (dłużej niż
tydzień ;) ) kruszyć lód.

Za wszelkie informacje z góry dzięki.

Pozdrowienia
Wiktor

--
_ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

1. Data: 2003-08-25 13:18:25

Temat: Re: Koktail z lodem
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iktorn napisał:

> [...]
>
> Chodzi mi o jakies przepisy, mozliwe ciekawe dodatki do takich koktaili
> i przede wszystkim gdzie mozna kupic mixery, które potrafi? (d?u?ej ni?

Zależy czy chcesz do domowego użytku, czy jakąś małą gastronomię masz na
myśli?
Moja firma sprzedaje blendery "Hamilton Beach Commercial" do robienia
mrożonych drinków, coctaili i cappucicino. To ich wyłączne przeznaczenie
i mogą pracować non stop np w barach. Niestety, najtańszy kosztuje ok.
1000 zł. Wygląda to jak zwykły mikser do koktaili - tz. nie jest ta
jakiś kombajn-maszyna. Gdybyć chciał więcej informacji, prosze na priv.
Co do przepisów - również w pracy mam dostęp do syropów Monin -
oryginalne francuskie syropy smakowe stosowane do napojów i jako dodatki
do alkoholi i kaw.
Obejrzeć można na:
www. kuger.pl
Tam też znajdziesz przepisy na drinki i napoje oraz potrawy kuchni
francuskiej i nie tylko z użyciem syropów.

Tutaj wrzucę kilka, resztę na priv jak będziesz zainteresowany

ARBUZOWA LEMONIADA:
30 ml syropu arbuzowego Monin
250 ml lemoniady (7UP, Sprite itp)
wymieszać dokładnie w szklanicy z lodem

FROZEN WATERBERRY
20 ml syrop arbuzowy Monin
20 ml syrop truskawkowy Monin
100 ml wody
250 ml kruszonego lodu
blenderować na wysokich obrotach

FROZEN GINGERBREAD
4 gałki lodów waniliowych
30 ml syrop Monin Gingerbread (PIERNIK)
30 ml espresso
150 ml kruszonego lodu
miksować w blenderze do uzyskania jednolitej konsystencji.Dekorować bitą
aromatyzowaną śmietaną i ludzikiem piernikowym.

Od biedy można spróbowac soki zastąpić prawdziwymi owocami, ale -
szczerze mówiąc - nie próbowałam.
Smacznego
Eulalka

1. Data: 2003-08-26 06:08:52

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-26 06:09:58

Od: eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iktorn napisał:

> [...]

aromatyzowaną śmietaną i ludzikiem piernikowym.

Od biedy można spróbowac soki zastąpić prawdziwymi owocami, ale -

Cos z szafranem
gdzie rosna ARBUZY?
przywitanie
Przetwory