Kolacja

1. Data: 2006-01-24 18:50:50

Temat: Kolacja
Od: "Cygan" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobic szybko na kolacje w 20 min.

2. Data: 2006-01-24 19:02:34

Temat: Re: Kolacja
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cygan napisal(a):

> co zrobic szybko na kolacje w 20 min.
Kanapki
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone możliwości
regeneracyjne."

3. Data: 2006-01-24 19:40:46

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cygan napisał:

> co zrobic szybko na kolacje w 20 min.

Jajecznicę.
--
pa, BBjk

4. Data: 2006-01-25 08:46:48

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cygan" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> co zrobic szybko na kolacje w 20 min.

A za mną chodzi takie coś: rozbełtane żółtko z piwem i startym serem, i tym
polane parówki na grzankach, i to zapieczone.
Jeszcze nie spróbowałem, ale możesz dać znać na grupę jak to zrobisz :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2006-01-25 17:59:08

Od: "Protz" <n...@m...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cygan" <j...@v...pl> napisał

> co zrobic szybko na kolacje w 20 min.

piersi z kurczaka w panierce.

Protz

6. Data: 2006-01-26 08:09:52

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Protz wrote:
> Użytkownik "Cygan" <j...@v...pl> napisał

> piersi z kurczaka w panierce.

... z parmezannu, do tego makaron różnokolorowy i sos
pomidorowo-kaparowy. Jeszcze starczy czasu na pójście do piwnicy po wino
czerwone, jego zdekantowanie i porządne nakrycie stołu.

Waldek

7. Data: 2006-01-26 12:55:46

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisal(a):

> Kanapki
No dobra,powiem Ci:)
Smażonego camemberta można zrobić albo zapiekanki na ten przykład :))
Ania

8. Data: 2006-01-26 16:01:51

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> ... z parmezannu, do tego makaron różnokolorowy i sos
> pomidorowo-kaparowy. Jeszcze starczy czasu na pójście do piwnicy po wino
> czerwone, jego zdekantowanie i porządne nakrycie stołu.

Czy mogę prosić o bliższe namiary na ten sos?

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"
[Rincewind, The Light Fantastic]
http://www.aniared.blog.onet.pl

9. Data: 2006-01-26 16:21:12

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> Czy mogę prosić o bliższe namiary na ten sos?

chyba kiedyś dawałem namiary, ale napiszę jeszcze raz, bo proste jest (w
wersji szybkobieżnej, znaczy puszkowej):

drobno pokrojony boczek zeszklić, dodać drobno pokrojoną cebulkę, tyż
zeszklić. Na to przecier pomidorowy, trochę podsmażyć, ale nie
przypalić. Można dodać też trochę mąki. Rozprowadzić czerwonym winem
wytrawnym (np. Trollinger, mało taniny) lub sokiem pomidorowym z puszki,
gdzie są pomidory bez skórki które i tak tu zaraz wylądują. Te gołe
pomidory pokroić średnio-drobno i dodać do gara. Doprawić solą, papryką
i pieprzem + kilka listków laurowych do smaku. Tu można dodać chili (jak
się lubi). Ja dodaję chile ancho i pastilla, ale w Polsce chyba nie do
kupienia. Jak się je ma suszone, to przed użyciem zamoczyć w odrobinie
ciepłej wody. Można dać też tabasco. Ma popyrkać jakieś 10-15 minut.
Na jakieś 10 minut przed końcem dodać kapary w occie. Octu tyle, by
smakowało. Ja dodaję też ketjap manis, czyli słodkiego sosu sojowego,
ale można obyć się bez i ewentualnie dać trochę cukru. Proporcje na oko,
to nie apteka. Wcinać.

Waldek

10. Data: 2006-01-27 07:23:11

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):
> chyba kiedyś dawałem namiary, ale napiszę jeszcze raz, bo proste jest (w
> wersji szybkobieżnej, znaczy puszkowej):

[ciach]

Wielkie dzięki, Waldku. Brzmi smacznie.

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"
[Rincewind, The Light Fantastic]
http://www.aniared.blog.onet.pl

Ziemniaki przemrożone
kalmary