kalmary

1. Data: 2006-01-24 16:43:16

Temat: kalmary
Od: "magi" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Moja mam na swoje dolegliwości ma wypijać wodę, po obgotowywaniu przez 5
min. w niej kalmarów.
Nigdy dotąd nie jadałyśmy takich "smakołyków", ale przez dwa miesiące
bedziemy mieli po 1,5 kg obgotowanych kalamrów tygodniowo, a ponieważ nie są
tanie to trzebaby je jakoś wykorzystać. ( przy okazji ile płacicie za kg
mrożonych kalamarów bo może ja słono przepłaciłam)
Mam pytanie czy są one wogóle zjadliwe i do czego podobne w smaku? No i
prosze o jakieś sprawdzone przepisy z kalamarami w roli głównej

pozdrawiam
magi

2. Data: 2006-01-24 17:00:55

Temat: Re: kalmary
Od: "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o jakieś sprawdzone przepisy z kalamarami w roli głównej

mrożone kalmary tylko raz jadlem w Polsce i .... nigdy więcej:(
Kalmary to swieże tylko w np. Chorwacji - poezja - u nich to sie zwie:
"lignje na żaru" i smakuje bosko

JR

3. Data: 2006-01-24 18:31:07

Od: "Kasik" <p...@f...fuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magi" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]

> Mam pytanie czy są one wogóle zjadliwe i do czego podobne w smaku? No i
> prosze o jakieś sprawdzone przepisy z kalamarami w roli głównej

mozna je obgotowac i smazyc w ciescie.

PS
ciekawa jestem na co pomaga woda z kalmarow?

4. Data: 2006-01-24 18:59:46

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasik" <p...@f...fuj> napisał w wiadomości

> Użytkownik "magi" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> są
> >

> mozna je obgotowac i smazyc w ciescie.

po obgotowaniu można pokroic w paseczki i dalej postępować jak w przypadku
flaczków..na rosołek dodac zasmazke przyprawy...

a jak jest ta tuba ugotowana to można ja nadziać jaka pasta rybną...a potem
pokroic w plastry..bardzo ciekawy efekt na talerzu..

Marek

5. Data: 2006-01-24 19:03:27

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasik napisal(a):

> ciekawa jestem na co pomaga woda z kalmarow?
Na potencję :p
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

6. Data: 2006-01-24 20:17:16

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2006 17:43:16 +0100, magi <m...@w...net>
napisał:

> Witajcie
> Moja mam na swoje dolegliwo?ci ma wypijaae wod?, po obgotowywaniu przez 5
> min. w niej kalmarów.
> Nigdy dot?d nie jada?y?my takich "smako?yków", ale przez dwa miesi?ce
> bedziemy mieli po 1,5 kg obgotowanych kalamrów tygodniowo, a poniewa?

Zdecydowanie skuteczniejsza jest woda po obgotowaniu łęcin z ziemniaka.
No i tańsza zdecydowanie, łęcin nie żal wyrzucić.

7. Data: 2006-01-24 23:26:43

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Na potencję :p
> Ania
ja rozumiem szparag czy seler naciowy ale ze kalmar kojarzy sie Pani z
potencja...
pozdrawiam
Mars

8. Data: 2006-01-24 23:57:01

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisal(a):

> ja rozumiem szparag czy seler naciowy ale ze kalmar kojarzy sie Pani z
> potencja...

Mi się wszystko kojarzy :P
Ania

9. Data: 2006-01-25 08:16:40

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mrożone kalmary tylko raz jadlem w Polsce i .... nigdy więcej:(
> Kalmary to swieże tylko w np. Chorwacji - poezja - u nich to sie zwie:
> "lignje na żaru" i smakuje bosko
>
> JR
Potwierdzam w 100% . Ech, aby do czerwca a potem przez trzy tygodnie hulaj
dusza a raczej kubki smakowe.

Anet co to najlepsze morskie "stwory" jadła właśnie w Chorwacji

10. Data: 2006-01-25 08:51:09

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zdecydowanie skuteczniejsza jest woda po obgotowaniu łęcin z ziemniaka.
> No i tańsza zdecydowanie, łęcin nie żal wyrzucić.

A to aby nie trujace jest??

Marek

placuszki z gotowanego ryżu smażone
Sero makowiec