Kolacja ze skutecznym finałem

1. Data: 2005-01-29 14:58:19

Temat: Kolacja ze skutecznym finałem
Od: "michał" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Google już widziałem, ale tam nic nie ma.
Przychodzi do mnie dziewczyna, ale te wszelkie świeczki, koncerty itede na
nią nie działają. Czy znacie jakieś takie potrawy, co to by ja zakręciły?
micha

1. Data: 2005-01-29 15:14:20

Temat: Re: Kolacja ze skutecznym finałem
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <m...@w...pl>
> Google już widziałem, ale tam nic nie ma.

???
Bo w google trzeba jeszcze wpisać to czego się szuka :-)

> Przychodzi do mnie dziewczyna, ale te wszelkie świeczki, koncerty
itede na
> nią nie działają. Czy znacie jakieś takie potrawy, co to by ja
zakręciły?

Ile masz lat i co rozumiesz pod pojęciem skuteczny finał?
Może problem bardziej ciebie dotyczy niż jej?
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-29 16:21:10

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Google już widziałem, ale tam nic nie ma.
> Przychodzi do mnie dziewczyna, ale te wszelkie świeczki, koncerty itede na
> nią nie działają. Czy znacie jakieś takie potrawy, co to by ja zakręciły?

Spirytus w takim razie.

Pzdr
Paweł

1. Data: 2005-01-29 18:08:36

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Spirytus w takim razie.

Ee, tego, no, raczej szampan (na początek), potem szampan, szampan (można
podobno coś dosypać, ale nie wiem co), a na koniec też szmpan, ale...
zlizywany :oops:
Pozdrówka - Agnieszka (troszkę na bańce)

1. Data: 2005-01-29 18:39:49

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zlizywany :oops:
> Pozdrówka - Agnieszka (troszkę na bańce)

Ja właśnie pasztet pascalowy robiłem z koleżanką zaraz po programie. No i
ten tego, koniak wyszedł, więc też nieco na bani jestem... ale założyłem w
odpowiedzi, że skoro świece i koncerty beee... to już cały sztafaż na nic...

Pozdrawiam

PS I chyba do niej... tego... do koniaku... znaczy się, po koniak... ale
opd czego są taksówki... a ona tylko poszła się przebrać... do tego
pasztetu, znaczy się... piętro niżej :o)

1. Data: 2005-01-29 18:58:01

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michał napisał:
> Google już widziałem, ale tam nic nie ma.
:)

> Przychodzi do mnie dziewczyna, ale te wszelkie świeczki, koncerty itede na
> nią nie działają. Czy znacie jakieś takie potrawy, co to by ja zakręciły?

Znasz ją? Więc pownieneś widziec, na co poleci... Nie każda da się
zakręcić paszą, są jeszcze inne sposoby, które działają bardziej, niż
jedzenie, jednak je trzeba dobierać osobniczo. Ale takie gadanie w tej
grupie jest niepoprawne politycznie, zatem
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-01-29 20:02:15

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mineralna i bochenek chleba.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

Ps. A co do drinków proponuję białego niedźwiedzia - szampan z wódeczką 2/3
szampana i 1/3 wódeczki. Nie ma mocnych, każdy/a padnie prędzej czy
później.Woda utleniona - też dobry pomysł,dolewając parę kropel do drinka,
zwala błyskawicznie urywając film na parę godzin.Można też na mieście kupić
"głupiego Jasia" To jest to co wycinacze nerek stosują:-)

1. Data: 2005-01-29 20:32:55

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Spirytus w takim razie.

a nawet spiritus movens, czyli poruszający duch ;)

Może inicjator wątku na nią nie działa, zwłaszcza, jeśli inicjuje równie
zgrabnie i wprost, jak wątek ;)

Margola

1. Data: 2005-01-30 20:17:57

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))))

Mega lol!
Juz widze takiego dretwego faceta, do ktorego przychodzi dziewczyna i on
daje jej "magiczna" potrawe, ona sei rzkreca i rzuca na niego! :-))))

1. Data: 2005-01-31 09:53:14

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojti wrote:

> Woda utleniona - też dobry pomysł,dolewając parę kropel do drinka,
> zwala błyskawicznie urywając film na parę godzin.Można też na mieście kupić
> "głupiego Jasia" To jest to co wycinacze nerek stosują:-)

To może od razu polecisz gówniarzowi "tabletki gwałtu". Po co jakieś
prymitywne półśrodki.
Może kiedyś będziesz miał córkę, to zrozumiesz, że to co proponujesz to
przestępstwo.
A może kiedyś ten, czy inny koleś zainspirowany twoim tekstem, poda taki
drink z "dodatkami" twojej dziewczynie lub żonie.

Bea

troche NTG, ale moze pomozecie..?
zupa czosnkowa i cebulowa
przepis na sen karaibów