Kolana bolą

1. Data: 2003-09-04 18:20:03

Temat: Kolana bolą
Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od dłuższego czasu coraz bardziej odczuwam ból podczas zginania kolan - bolą
i trzeszczą ...
Czy "po czterdziestce" jest to normalne, czy też początek poważniejszych
powikłań? Pamiętam opuchnięte i bolące kolana mojej mamy. Nie wiem, czy
powinnam udać się z tym do lekarza?
Pozdrawiam.

2. Data: 2003-09-07 08:45:08

Temat: Re: Kolana bolą
Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy "po czterdziestce" jest to normalne, czy też początek poważniejszych
> powikłań? Pamiętam opuchnięte i bolące kolana mojej mamy. Nie wiem, czy

ja mam to samo odkąd jestem w ciąży, a mam 25lat. ból jest momentami tak
dokuczliwy, że budzę się nawet w nocy jesli kolano jest źle ułożone. nie
wiem czy iść do lekarza bo pewnie i tak przepisze mi leki lub zabiegi,
których w ciąży nie będę mogła zastosować...

pozdrawiam,
iza (21 tydzień)

3. Data: 2003-09-07 08:58:56

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Piszecie o bólu kolan.Wiem co czujecie.Mam 18 lat i boli mnie jedno
kolano-nawet wiem czemu :)
A co do pójścia do lekarza-to myślę że warto się wybrać bo to może być
zwykłe przeciążenie lub początek czegoś niedobrego.Przyczyn może być wiele.
Ze swojego własnego doświadczenia wiem że lepiej pójść wcześniej niż potem
zadawać sobie wciąż pytanie co by było gdyby...
Pozdrawiam
Paulina

4. Data: 2003-09-07 11:16:02

Od: "polny konik" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dłuższego czasu coraz bardziej odczuwam ból podczas zginania kolan - bolš
> i trzeszczš ...
> Czy  "po czterdziestce" jest to normalne, czy też poczštek poważniejszych
> powikłań? Pamiętam opuchnięte i bolšce kolana mojej mamy. Nie wiem, czy
> powinnam udać się z tym do lekarza?

Witaj
Nic nie jest "normalne po czterdziestce" - a już na pewno nie, jeżeli coś boli.
Ból kolan ma jakieś powody i powinnaś pójść koniecznie do lekarza. Powody mogą
być różne (np. nadwaga, osteoporoza, artroza). Twoja mama też pewnie myślała,
że skoro jest po czterdziestce, to jest już tak stara, że do lakarza iść się
nie oplaca, co? A przecież człowiek jest genetycznie zaprogramowany na 130 lat
życia, tylko zbyt mało dba o zdrowie, aby dożyć tego wieku.
żyjmy dłużej... :)
polny konik

Poradźcie!!
Schudnąć!!!