Schudnąć!!!

1. Data: 2003-09-04 15:08:09

Temat: Schudnąć!!!
Od: "Ewa" <o...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Może zgłaszam się nie na tą grupę, ale uważam, że jako grupa medyczna
zajmujecie się i takimi przypadkami...
Mam 26 lat 165 cm. wzrostu i wagę w granicach 65-70 kg.Chciałabym "zgubić" ok.
10 kg.Mam grupę krwi B Rh-(minus),ostatni pomiar tkanki tłuszczowej;29%
Leczę się na nadciśnienie.
Stosowałam różne diety, lecz bez skutku.Staram się ograniczyć jedzenie i
się "ruszać",lecz to też nie przynosi rezultatów.
Bardzo proszę, jeżeli ktoś ma pomysł na odchudzenie mnie, niech mi pomoże.
Z góry dziękuję
Ewa

2. Data: 2003-09-04 15:16:08

Temat: Re: Schudnąć!!!
Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <o...@W...onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> się "ruszać",lecz to też nie przynosi rezultatów.
> Bardzo proszę, jeżeli ktoś ma pomysł na odchudzenie mnie, niech mi pomoże.

Czy to naprawde jest 'nadwaga' kwalifikujaca sie jako problem medyczny?
Kurcze, chcialabym miec taka 'nadwage'.........

Ania

3. Data: 2003-09-04 15:31:21

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bj7l02$3f8$1@news.onet.pl...
> "Ewa" <o...@W...onet.pl> skrev i meddelandet
> ok.
>
> Czy to naprawde jest 'nadwaga' kwalifikujaca sie jako problem medyczny?
> Kurcze, chcialabym miec taka 'nadwage'.........

pewnie, żadna nadwaga!!
kochanego ciała nigdy za mało - może ktoś Ci to już mówił

a tak serio - najlepiej po prostu jeść mniej i stopniowo się ograniczać
nic na siłę
i nie liczyć na to, że nagle zgubi się 10 kilo
niektóre osoby mają po prostu taką budowę ciała i tyle
i nigdy, naprawdę nigdy, chyba że jako anorektyczki, nie będą
mieć figury Kate Moss

pozdrowienia
Natalia
(mnie pomogła dieta - śniadanie - banan, obiad - jogurt, kolacja - jabłko
:))
ale efekty były bardzo krótkotrwałe, chociaż w ciągu tygodnia schudłam całe
7 kilo, to po
2 tyg wróciłam do mojej stałej wagi 60 kilo :))

4. Data: 2003-09-04 21:49:39

Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
całe
> 7 kilo, to po
> 2 tyg wróciłam do mojej stałej wagi 60 kilo :))

nie ma to jak madre podejscie do tematu... ZDROWO nie chudnie sie wiecej
niz 1-2 kg na tydzien, wtedy nie ma efektu jojo, poza tym schudlas pewnie
70% z miesni a 30% z tluszczu wiec w lustrze lepiej nie wygladalas ;oP

polecam forum sfd.pl , mozna sie z niego wiele dowiedziec
o dietach redukcyjnych

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

5. Data: 2003-09-05 07:05:32

Od: " " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam na nadciśnienie Amlozek, Tertensif i Prestarium (nie ręczę za
pisownię). Kiedy zacząłem to jeść (aż tyle tego towaru, bo dużo paliłem i
piłem), schudłem tak sam z siebie o 20% wagi w ciągu kilku miesięcy. Bez
żadnej diety, jedząc jak zawsze dużo i obficie, choć często zapominając o
jedzeniu na 1-2 dni. Nie wiem, które z tych lekarstw daje takie skutki
uboczne, ale może popróbuj na sobie trochę.

6. Data: 2003-09-05 07:14:44

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj9cjs$se1$...@i...gazeta.pl,
Użytkownik <h...@N...gazeta.pl>:
> [...]
> często zapominając o jedzeniu na 1-2 dni. Nie wiem, które z tych
> lekarstw daje takie skutki uboczne, ale może popróbuj na sobie trochę.

Czlowieku! Troche odpowiedzialnosci - chcesz wykonczyc ludzi?

Do OP: nic takiego nie probuj.

--
Robert

7. Data: 2003-09-05 08:41:16

Od: "" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wasze rady. Może faktycznie nie jest to wielka nadwaga, ale chyba
lepiej bym się poczuła gdybym trochę zeszczuplała...
Jeśli chodzi o przyjmowanie leków to biorę tertensif, bisocard.
Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję,że niedługo odezwę się jako osoba lżejsza o
parę kilo;-)))

Ewa

8. Data: 2003-09-05 13:55:48

Od: "" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się "ruszać",lecz to też nie przynosi rezultatów.
> Bardzo proszę, jeżeli ktoś ma pomysł na odchudzenie mnie, niech mi pomoże.

Myślę że jednak pomomimo stosowanej przez Ciebie diety odzywiałaś sie
nieprawidłowo, by móć schudnąć potrzebna jest konsekwencja bez niej nie da rad,
jeśli chcesz ze mną porozmawiać na temat odchudzania i żywienia napisz mi na
maila co dokładnie jadasz w ciągu dnia, jaka masz pracę co robisz na codzien w
jakich godzinach sie odzywiasz i wszystko co wydaje Ci się że może mi pomóc w
diagnozie, zajmuje sie odchudzaniem od bardzo dlugiego czasu, w tej chwili
prowadze gabinet proflikatyki zdrowia i zajmuje sie tego typu i nnymi
problemami moj adres to m...@i...pl

9. Data: 2003-09-05 14:00:26

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewciu, daruj sobie. Ja przez odchudzanie mam do konca zycia chore serce. Na
prawde przy Twojej wadze nie warto.
W kazdym razie ODRADZAM przychodnie na ulicy Krupniczej czy Garbarskiej.
Owszem, schudniesz, ale dzieki hormonom tarczycy ktore Ci przepisza i innym
swinstwom. Ja im nie jestem w stanie udowodnic, ze to oni mi zalatwili serce,
ale tak jest.
I dlatego mowie Ci szczerze, pokochaj siebie. JA wiem, ze trudno zyc jaksie nie
jest super laska bo sama taka jestem. Ale masz zdrowe serce. Jak sie zaczniesz
odchudzac mozesz sobie zrobic krzywde. Warto?
A jezeli chcesz schudnac bez robienia sobie krzywdy to sie wyprowadz od
rodzicow - np. wyjedz do Warszawy. Jak zaczniesz wszystko robic sama,
schudniesz od razu.

test ciazowy
jak wyleczyc przeziebienie w ciazy
stwardziała skóra na stopach
Terapia PTSD
pierwsze okulary...pierwsze wrazenia...podzielcie sie z innymi!!!