jak wyleczyc przeziebienie w ciazy

1. Data: 2003-09-04 13:08:48

Temat: jak wyleczyc przeziebienie w ciazy
Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leci mi z noska albo mam zatkany, stan podgoraczkowy, gardelko pomalu tez
sie zaczyna odzywac. W jaki sposob moge sie tego paskudztwa pozbyc? Lykam
wit c i wapno, plucze gardlo sola, pije goraca herbate, ale to jakos nie
pomaga. Jestesmy w 19tyg. Poradzcie prosze cosik

Pozdrawiam
Mubuzia

--
There ought to be a better way to start the day than by getting
up in the morning.

2. Data: 2003-09-04 14:50:45

Temat: Re: jak wyleczyc przeziebienie w ciazy
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mubuza" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wit c i wapno, plucze gardlo sola, pije goraca herbate, ale to jakos nie
> pomaga. Jestesmy w 19tyg. Poradzcie prosze cosik

Zmartwię cię - niewiele więcej możesz zrobić :(.
Wskocz pod kocyk, wygrzewaj się.... kubek gorącego mleka z miodkiem,
ewentualnie czosnek...
Na bolące gardło można w ciąży bezpiecznie brać Tantum Verde.
Acha - i uważaj na temperaturę - gdy zacznie zbliżać się do 38st koniecznie
weź paracetamol (gorączka może indukować skurcze, co w twoim przypadku chyba
bardzo istotne....)
A swoją drogą, same "przygody" się ciebie czepiają........
Pozdrawian cieplutko ciebie i maleńswto.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-09-05 08:26:58

Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bardzo istotne....)
> A swoją drogą, same "przygody" się ciebie czepiają........
> Pozdrawian cieplutko ciebie i maleńswto.
Tez mam takie wrazenie od niedawna....moze jak odprawie jakies czary
wypowiem magiczne "a kysz" to sie uspokoi?:))
Mimo wszystko staram sie pozytywnie patrzec na swiat.
Wracam do lozka i serdeczne dziekuje za pozdrowienia (maluszek kopie wiec
chyba sie przylacza:))

Mubuzia

stwardziała skóra na stopach
Terapia PTSD
pierwsze okulary...pierwsze wrazenia...podzielcie sie z innymi!!!
Cilest a Tabexy
nagly ból w plecach w okolocach barku, łopatki - skad to?