Kołatanie serca - Pomocy, czy jest ktoś , kto się zna.

1. Data: 2008-12-23 21:13:36

Temat: Kołatanie serca - Pomocy, czy jest ktoś , kto się zna.
Od: "Magda" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest na forum w tym światecznym zabieganiu ktoś, kto może mi troche
pomóc, bo gdzie tu teraz latac po lekarzach... Już kiedyś miałam napady
kołatania, jeżdziłam po lekarzach, badałam, jeden lekarz mówił nerwica,
drugi wiotka zastawka. Brałam duuże ilości magnezu + sok pomidorowy +wit.B6
i pomogło. A teraz od paru dni strasznie często to napady, znowu to samo
sobie aplikuje , ale efektów nie ma. Dziś juz byłam tak załamana i
przestraszona tym tym kołataniem ,że nie mogłam sie uspokoic i wzięlam
afobam ( Biorę go baardzo rzadko, w sytuacjach kryzysowych , ostatnio 2 mies
temu) i po nim przeszło jak ręką odjął. Wróiło jak przestał działac, Czy goi
może oznaczac, ze to jest dowód na to, że te kołatania mam od nerwów. i
ostatnio mam różne ciśnienie, raz 129/80 raz 156/95 ???

2. Data: 2008-12-23 22:11:36

Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Echo serca, ekg holtera, i pewnie wyjdzie co to jest czy nerwy czy
zastawka czy co tam moze jescze być.Ja to miałem od stresu w pracy i
nadwagi-schudłem wróciło do normy-więc to raczej była tylko nadwaga;-).
pzdr
LL

3. Data: 2008-12-23 22:43:54

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> Czy goi może oznaczac, ze to jest dowód na to, że te kołatania mam od
> nerwów. i ostatnio mam różne ciśnienie, raz 129/80 raz 156/95 ???

powinno się zrobić badanie stężenia magnezu i ewentualnie potasu w
erytrocytach, jego niedobór wywołuje napady kołatania jeśli wystąpi
sytuacja nerwowa. Można wtedy leczyć "nerwicę", ale to jak wyciskanie
pryszczy choremu na ospę.

Problem w tym, że w tym naszym kabaretowym kraju nawet mało który lekarz w
ogóle słyszał o czymś takim, jak badanie poziomu magnezu w erytrocytach.

Nie ma czegoś takiego jak "kołatanie z nerwów", są czynniki które
upośledzają działanie niektórych komórek nerwowych i te komórki nie
wyrabiają w sytuacji kryzysu. Trzeba te czynniki znaleźć i je "wyleczyć".
Najczęściej to będzie właśnie fatalna dieta, która m.in. wypłukuje z
organizmu magnez i potas (a także wielokrotnie zwiększa ryzyko zawału, raka
i paru innych chorób), ale to już po odpowiednich badaniach można orzec.

Powodzenia w szukaniu lekarza który się na tym znam, będziesz tego
potrzebować :)

4. Data: 2008-12-25 14:53:09

Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> Czy goi może oznaczac, ze to jest dowód na to, że te kołatania mam od
> nerwów. i ostatnio mam różne ciśnienie, raz 129/80 raz 156/95 ???

Czołem!

Proponuję jeszcze zbadanie poziomu hormonów tarczycy we krwi - czyli T3, T4
i TSH, kołatanie serca może też być spowodowane nadczynnością tarczycy.

Pozdrawiam!

Waldek

5. Data: 2008-12-26 19:31:00

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Josef <j...@x...org> napisał(a):

> [...]
T4
> i TSH, kołatanie serca może też być spowodowane nadczynnością

wszystkie badania w normie, tarczyca także,

Bolacy jezyk, gardlo - angina?
jaki krem na rozstepy w pierwszych miesiacach ciazy?
rozszyfrowanie opisu RTG
stan zapalnu uszu
mucosolvan do nebulizera