Kolczyki - pytanie

11. Data: 2004-08-16 15:13:02

Temat: Re: Kolczyki - pytanie[OT]
Od: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:6e1yb6mfk231.dlg@always.coca.cola...

> Owszem, na stal też można się uczulić. Jest to jednak znacznie mniej
> czeste, niż uczulenia zwłaszcza na złoto.
>
> Z drugiej strony podejrzewam, ze w Polsce biżuterii stalowej wysokiej
> jakości nie jest wiele. Jeśli obie przekłuwały sobie cóś w tym samym
> miejscu (w tym samym studio) - znaczy, ze właściciel studia ma kiepskiej
> jakości biżuterię i nie należy tam chodzić:)

w tym samym, z tym ze jedna z nich miala moj kolczyk, z ktorym ja sie
swietnie czulam, ale juz przestal mi byc potrzebny ;-) i obie potem mialy
dlugotrwala opuchlizne i krostki- cos kolo pol roku... dziwne ;-)
dodam jeszcze ze ja jestem na pewno alergiczka i nic mi po tym kolczyku nie
bylo mimo ze teoretycznie mialam wieksze prawdopodobienstwo uczulenia ;-)
w sumie tej samej stali sie chyba przy operacjach uzywa- a co jesli pacjent
jest uczulony??

morepig

12. Data: 2004-08-16 15:15:18

Temat: Re: Kolczyki - pytanie
Od: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziękuję wszystkim za rady i ruszam na tytanowo-stalowo-szklane zakupy :))
>
> Maciek

nie to zebym reklamowala konkretna firme, ale naprawde na calym swiecie sa
chyba najlepsze
http://www.wildcat.pl/sklep/

nie kupuj na bazarze ani u malego jubilera, ktory nie zna firmy, bo sie moze
okazac ze tytan=/= tytan ;-)

pozdr

morepig

13. Data: 2004-08-16 15:30:59

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 17:13:02 +0200, morepig wrote:

> w sumie tej samej stali sie chyba przy operacjach uzywa- a co jesli pacjent
> jest uczulony??

Wiesz - narzędzia chirurgiczne stykają się z ciałem pacjenta maksymalnie
przez godziny, a nie dni, tygodnie, miesiące czy lata. Przynajmniej w
99.9999% przypadków;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

szukam uzytkownikow bezplatnego oprogramowania medycznego
moczenie nocne
Zapalenie cewki moczowej
nadwrazliwy pecherz moczowy
jak długo przechowywać otwarte krople?