Re: Koledzy z pracy cz. I

From: Kuzik <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koledzy z pracy cz. I
Date: Sun, 29 Oct 2006 03:53:27 GMT

cool wrote:

> Twoj szef decyduje na jakie szkolenia jezdza czlonkowie jego zespolu
> poniewaz to on buduje sobie zespol taki jakiego on potrzebuje. Zakladajac ze
> szefem jest wlasciciel firmy, ma swiete prawo powiedziec ze szkolenie jest
> oowiazkowe poniewaz to jest jego firma, on ja zalozyl i zbudowal, on ci
> placi za to zebys wykonywal taka prace jaka on chce bo na przyklad
> wykonywanie przez ciebie takiej pracy jest mu potrzebne. Jesli jak mowisz
> 'masz to w pizdzie' to po co w ogole poszedles w tej firmie pracowac? Dam
> [...]

Co za ropiejaca smierdzaca gnida. Natura niewolnika i slugi. Za lyzke strawy
zgodzi sie z usmiechem na kazde ponizenie i niegodziwosc. Taki osobnik da sie
kazdemu kto ma ochote wyruchac bez mydla zeby sie przypodobac i podesrac innych.
W miejscu pracy nie mozna miec gorszej zarazy jak ktos z taka mentalnoscia.
Czysta dzuma ktora powoduje, ze dla normalnych ludzi miejsce pracy staje sie
pieklem. Taka menda bez honoru i godnosci splaszczy sie do grubosci kartki
papieru zeby przypodobac sie przelozonym i podlozyc swinie wspolpracownikowi.