Re: Koledzy z pracy cz. I

From: "cool" <o...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koledzy z pracy cz. I
Date: Sun, 29 Oct 2006 12:58:00 +0100

"Kuzik" <k...@o...pl> wrote in message news:454425B1.FFEE4C2B@op.pl...

> Co za ropiejaca smierdzaca gnida. Natura niewolnika i slugi. Za lyzke
> strawy
> zgodzi sie z usmiechem na kazde ponizenie i niegodziwosc. Taki osobnik da
> sie
> kazdemu kto ma ochote wyruchac bez mydla zeby sie przypodobac i podesrac
> innych.
> W miejscu pracy nie mozna miec gorszej zarazy jak ktos z taka
> mentalnoscia.
> Czysta dzuma ktora powoduje, ze dla normalnych ludzi miejsce pracy staje
> sie
> [...]

cos mi tu zalatuje dlugowlosym buntownikiem

mylisz sie w kazdym napisanym slowie. jedna z podstaw sukcesu calej
organizacji a w tym jej pracownikow jest umiejetnosc wspolpracy i rozumienie
potrzeby ciaglego rozwoju. ludzie ktorzy sie buntuja tak bezrozumnie i
bezpodstawnie jak ty, prawdopodobnie nigdy nie osiagna sukcesu ani nie
zdobeda uznania wsrod ludzi. kazdy czlowiek od drugiego mimowolnie czekuje
na jakims poziomie wspolpracy. im wyzszy poziom czlowieka tym wyzszego
poziomu oczekuje. im wyzszy poziom organizacji, tym wspolpracy na wyzszym
poziomie oczekuje.

odniose sie jeszcze do czegos co napisales: podlozyc swinie
wspolpracownikowi. ok, nie wiem o czym byl pierwszy post wiec moglem sie
wtracic w zlym momencie nie znajac dokladnie calego tematu i jesli w
pierwszym poscie byla mowa o podkladaniu swini to oczywiscie tego nie
popieram bo to znowu rozwalanie zespolu.

moim zdaniej jesli w zespole sa zdrowi psychicznie i dojzali ludzie oraz
jesli szef jest rownierz zdrowy i dojzaly, to nie ma czegos takiego jak
'podlizywanie sie', 'podesrywanei innych', 'plaszczenia sie' - kazdy zna
swoje miejsce, wie na co moze sobie pozwolic, a kazda probe gry nie fair
taki szef zawsze wylapie i usunie.