Kolejna ciekawostka ,,pogodowa''...

1. Data: 2012-08-08 09:56:58

Temat: Kolejna ciekawostka ,,pogodowa''...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Stacja pogody SP-18 -- po paru godzinach pracy czujnik
zewnętrzny daje niemal identyczne wskazania do tych,
jakie daje stacja pogody z Carrefoura. Wilgotność
zgadza się co do jednego % zaś różnica wskazań
termometrów to zwykle 0,1°C, bardzo rzadko aż 0.2°C.

SP-18 kupiłem za 90 złotych w realu.

Wskazań temperatury i wilgotności samej stacji pogody
jeszcze nie porównywałem, ale zamierzam porównać.

Stacja podaje także ciśnienie, punkt rosy,
temperaturę odczuwaną/pozorną, ciśnienie...

Ma oczywiście DCF i wróżkę przepowiadającą pogodę.

-=-

Najwyraźniej nie trzeba aż masy pieniędzy na kontrolowanie powietrza.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

2. Data: 2012-08-08 12:33:48

Temat: Re: Kolejna ciekawostka ,,pogodowa''...
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kolekcjonujesz stacje pogodowe?

3. Data: 2012-08-08 12:53:03

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" a...@g...co

> zgadza się co do jednego % zaś różnica wskazań

Zanotowałem odchyłki jednego %.

> termometrów to zwykle 0,1°C, bardzo rzadko aż 0.2°C.

> SP-18 kupiłem za 90 złotych w realu.

: Kolekcjonujesz stacje pogodowe?

Tak. Czy muszę gdzieś to zgłaszać? Do jakiegoś Urzędu Kolekcjonującego
Kolekcjonerów Stacji Pogody i NiePogody? Jakby co -- powiem im, że tę
stację kupiłem w tym celu, aby wiedzieć, jaka jest wilgotność w garażu,
gdzie stoi samochód. Może uwierzą. Trzy inne stacje są w: łazience,
pokoju, garderobie albo sypialni... Dzięki nim wiem, kiedy włączyć
klimatyzator -- wprawdzie mogę zapytać o to glosy wewnętrzne, ale
krępuję się... Wolę rzut oka na stację... Czujniki wywiesiłem na
okna po przeciwnych stronach mieszkania -- zawsze jest tak, że co
najmniej na jeden nie patrzy Słońce bezpośrednio, a Słońce potrafi
peszyć czujniki do 50 stopnia Celsjusza...

-=-

Wiem, że galeriowe (stosunkowo bardzo tanie i bardzo dobre stacje
pogody) są problemem sprzedawców (Tredens) drogich bubli szukających
zbytu dla swych ,,produktów''. Stacja firmy produkującej osławioną
Lalunę padła zupełnie.

Teraz mam cztery stacje tu i jedną 400 metrów dalej. I wiem, że
grzyby (pleśnie, saprofity) rosną na ścianach i na suficie, gdy
wilgotność względna powietrza przekracza 60%. Nie wiem, jak jest
z korozją samochodową, ale zapewne im niższa wilgotność, tym
lepiej dla samochodu.

-=-

Może UKKSPiNP pozwoli mi na posiadanie tych stacji... Wprawdzie
posiadaczy należy likwidować a bez utrapienia nie ma zbawienia,
ale może jednak... Wstawisz się za mną w urzędzie?... Wiem, wiem...
Narażam swoją duszę na potępienie, Tredens narażam na straty
finansowe, produkcja samochodów uleganie spowolnieniu... Masa
trudności, problemów, kłopotów... Na tym świecie doczesnym
i w wiecznej szczęśliwości...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2012-08-08 14:07:54

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> Kolekcjonujesz stacje pogodowe?

to jest kolega Eneuel... jego sie logika nie ima...

5. Data: 2012-08-08 17:48:49

Od: Xaltuton <a...@p...z.tym.rowniez.xaltuton.com> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
>pogody) są problemem sprzedawców (Tredens) drogich bubli szukających
>zbytu dla swych ,,produktów''. Stacja firmy produkującej osławioną

Ja mam lalune juz drugi rok i jestem z niej mega zadowolony, wiec jak widzisz mam
inne zdanie
niz twoje. Kto ma racje? Podpowiem: za male probki statystyczne, zeby
szafowac wyrokami. Odnosze wrazenie braku swiadomosci z twojej strony, ze nie ma
urzadzen
niezawodnych lub nieuszkodzonych egzemplarzy - zeby miec pelen obraz sytuacji,
musialbys
miec troche wiecej pojecia i przede wszystkim dostep do wiekszej ilosci danych.
Proba generowania niekorzystnej opinii o firmie na podstawie tylko 1 egzemplarza
z ktorym mialo sie stycznosc jest, bez urazy, troche dziecinne i niepowazne.

--
hominis est errare, insipientis in errore perseverare

6. Data: 2012-08-08 19:05:14

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Xaltuton" g...@4...com

> [...]
> z ktorym mialo sie stycznosc jest, bez urazy, troche dziecinne i niepowazne.

Generuję tę opinię po rozmowach z serwisem.

Zazwyczaj, gdy jakiś produkt jest bezwartościowy, winą obarczany jest użytkownik.
Producenci dobrych urządzeń spokojnie eliminują błędy i problemy.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

7. Data: 2012-08-08 19:07:26

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" jvtrs5$qqh$...@n...task.gda.pl

> to jest kolega Eneuel... jego sie logika nie ima...

Dyjor -- czy Ty w ogóle, kiedykolwiek i gdziekolwiek,
powiedziałeś coś, co ma sens? Jak na razie pamiętam
Cię jak bredzącego bez sensu. Dla mnie jesteś kretynem,
który swej wypowiedzi nie poparł żadnym argumentem.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

8. Data: 2012-08-08 19:26:28

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cię jak bredzącego bez sensu. Dla mnie jesteś kretynem,
> który swej wypowiedzi nie poparł żadnym argumentem.

jestem twoim nemezis nasłanym przez biskupa... ;-)

9. Data: 2012-08-08 20:49:43

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" jvuehd$9kr$...@n...task.gda.pl

+> Cię jako bredzącego bez sensu. Dla mnie jesteś kretynem,

> jestem twoim nemezis nasłanym przez biskupa... ;-)

Jesteś kretynem. :) Tu bredzisz od rzeczy -- w realu zapewne
żebrzesz. :) Gdy dopchniesz się do jakiegoś stołka (do władzy)
dzięki czyjejś litości, będziesz deptał mądrych, aby nie wykryli
Twej głupoty. Zapewne jest to jakąś psychiczna choroba biorąca
swój początek w niedowartościowaniu...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2012-08-10 13:54:03

Od: "Majka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> Stacja pogody SP-18 -- po paru godzinach pracy czujnik
> zewnętrzny daje niemal identyczne wskazania do tych,
> jakie daje stacja pogody z Carrefoura.

Ta sama prośba co w innym wątku:
Proszę podaj tutaj lub na @ nazwy/symbole tych stacji pogodowych z Carrefoura
(z pomiarem wilgotności). Bardzo dziękuję

Majka

silikonowa forma do lodu
Gdzie w Wawie kupic styrodur - jedna plyte
gruszki mlodosci
Próżniowe rury solarne
wentylator przez ścianę, jak to sie robi