wentylator przez ścianę, jak to sie robi

1. Data: 2012-07-28 19:36:54

Temat: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

ściana w bloku, praktycznie cała z okien
chciałbym zamontować sobie wentylator
nawwiercić a potem rozkuć dalej wiertarką?
czy jakieś specjalne wiertło do szerokich otworów

erator/

2. Data: 2012-07-28 20:35:28

Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2012 21:36, zlotowinfo pisze:
> ściana w bloku, praktycznie cała z okien
> chciałbym zamontować sobie wentylator
> nawwiercić a potem rozkuć dalej wiertarką?
> czy jakieś specjalne wiertło do szerokich otworów

Najpierw musisz uzyskać zgodę właściciela budynku.

3. Data: 2012-07-28 22:09:17

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:50144d11@news.home.net.pl...

> Najpierw musisz uzyskać zgodę właściciela budynku.

czyli tutaj wspólnoty

erator/

4. Data: 2012-07-28 22:10:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:50144d11@news.home.net.pl...

> Najpierw musisz uzyskać zgodę właściciela budynku.

Zakładam, że otwór będzie miał kilkadziesiąd centymetrów- góra pół metra. Po
co więc- za wyjątkiem wymogów formalnych- taka zgoda? Czyli- czym budynkowi
może zagrozić jego źle wykonany otwór?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2012-07-28 22:22:08

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Zakładam, że otwór będzie miał kilkadziesiąd centymetrów- góra pół metra.
> Po co więc- za wyjątkiem wymogów formalnych- taka zgoda? Czyli- czym
> budynkowi może zagrozić jego źle wykonany otwór?

no ale nadal nie bardzo wiem jak się za ten otwór zabrać

erator/

6. Data: 2012-07-29 00:08:42

Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo <d...@d...xx> napisał(a):

> ściana w bloku, praktycznie cała z okien
> chciałbym zamontować sobie wentylator
> nawwiercić a potem rozkuć dalej wiertarką?
> czy jakieś specjalne wiertło do szerokich otworów

Niedużym wiertłem przewiercasz się przez ścianę po linii brzegu otworu. Mostki
potem czymś wykuwasz. Im dokładniejsze wiercenie tym mniej roboty z wykuciem
mostków. jak ściana z żelbetu gruba na 30-50 centymetrów to wentylator w okno
wstaw. Życia Ci braknie na zrobienie dziury.

7. Data: 2012-07-29 05:01:43

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jul 2012 00:10:44 +0200, Chiron napisał(a):
> [...]
> co więc- za wyjątkiem wymogów formalnych- taka zgoda? Czyli- czym budynkowi

Jeśli elewacja ocieplana - to otwór doprowadzi do utraty gwarancji na nią.

--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

8. Data: 2012-07-29 05:18:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
> ściana w bloku, praktycznie cała z okien
> chciałbym zamontować sobie wentylator
> nawwiercić a potem rozkuć dalej wiertarką?
> czy jakieś specjalne wiertło do szerokich otworów

I co ten wentylator mialby robic (zwlaszcza w zime)? W domu powinines miec
szyby wentylacyjne do wentylacji pomieszczen.

9. Data: 2012-07-29 08:05:51

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli elewacja ocieplana - to otwór doprowadzi do utraty gwarancji na nią.

właśnie ocieplają, tę stronę co chce wentyl już ocieplili

erator/

10. Data: 2012-07-29 09:14:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
> Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
>
> I co ten wentylator mialby robic (zwlaszcza w zime)? W domu powinines
> miec szyby wentylacyjne do wentylacji pomieszczen.

szyby wentylacyjne to takie szyby z małymi dziurkami :)

Electrolux?
Osady ściekowe do ogrodu? - c.d.
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?