Konstrukcje pralek, proszki i zapachy

1. Data: 2012-07-23 10:53:28

Temat: Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
Od: " Adax" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, do tej pory korzystałem z wielu pralek i nie mieliśmy problemu z
zapachami! Obecnie dopiero Dr.Beck pomógł, ale nie rozumiem dlaczego obecnie
muszę stosować jakiekolwiek środki do pralek, skoro wcześniej nie musiałem. Czy
to jest sprawa konstrukcji nowoczesnych pralek czy badziewnych proszków do
prania?

2. Data: 2012-07-23 12:05:37

Temat: Re: Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Adax" <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>to jest sprawa konstrukcji nowoczesnych pralek czy badziewnych proszków do

To zmien na proszek, ktory wczesniej uzywales - nie ten badziewny... to bedziesz mial
odpowiedz, czy to wina proszku...

3. Data: 2012-07-23 23:47:32

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

" Adax" jujaf8$qjq$...@i...gazeta.pl

> [...]
> to jest sprawa konstrukcji nowoczesnych pralek czy badziewnych proszków do

Ja piorę w pralce nie tylko szmaty, ale i skóry -- dywaniki, buty...
I nie notuję problemów.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?
która pralka?
Jaki ekspres ciśnieniowy
Jeansy Wrangler z netu
Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)