Quartz modern - for men [gdzie kupic]

1. Data: 2005-01-19 16:35:01

Temat: Quartz modern - for men [gdzie kupic]
Od: "xBox" <t...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wotam
Kiedys dostalem perfum quartz modern for men [czarny]
Niestety skonczyl sie i chcialbym kupic takowy ale nigdzie nie moge go
dostac,
moze ktos orientuje sie gdzie jest dostepny?
Pozdr

1. Data: 2005-01-19 16:54:25

Temat: Re: Quartz modern - for men [gdzie kupic]
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

xBox napisał/a w news:csm26n$fqs$1@news.onet.pl:

> Kiedys dostalem perfum quartz modern for men [czarny]
> Niestety skonczyl sie i chcialbym kupic takowy ale nigdzie nie
> moge go dostac,
> moze ktos orientuje sie gdzie jest dostepny?

Perfum nie istnieje.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-20 12:25:06

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Perfum nie istnieje.

Ale istnieje woda toaletowa...
Mozna ja kupic tu:

http://www.fragrancenet.com/f/net/mf_items.html?cat=
01954&cur_letter=q&item_type=&gender=M&gs_gen=m

Tylko nie wiem czy wysylaja do Polski...

Karolina

1. Data: 2005-01-20 14:40:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis <a...@o...pl> napisał(a):

> Ale istnieje woda toaletowa...

mips, może wyjaśniaj co trudniejsze dowcipy po spoiler space, aboco.

JoP

1. Data: 2005-01-21 16:31:43

Temat: Kolejna wojna o perfum bylo: Re: Quartz modern - for men [gdzie kupic]
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@o...pl> wrote in message
.152...

> Perfum nie istnieje.

Istnieje. Co najmniej w dwoch postaciach :D
iska (bede sie czepiac, a co! Piatek ;D)

1. Data: 2005-01-21 17:11:28

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał/a w news:41f12e71$0$689$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Istnieje. Co najmniej w dwoch postaciach :D

W mianowniku liczby pojedynczej perfum nie istnieje :P

> iska (bede sie czepiac, a co! Piatek ;D)

Koszmarny piątek.
mips & Inka (20.11.2004) & ból głowy

1. Data: 2005-01-21 18:11:06

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@o...pl> wrote in message
.152...

> W mianowniku liczby pojedynczej perfum nie istnieje :P

Zdefiniuj istnienie ;D

> Koszmarny piątek.

Juz prawie po :D

> mips & Inka (20.11.2004) & ból głowy

O matko! Czy to znaczy co ja mysle ze to znaczy???
Kto to jest Inka i skad sie wziela?
A zeby nie bylo zupelnie OT to chwale peeling Lirene po prysznic - mniej
ostry niz Loreal i przez to milszy ...
iska

1. Data: 2005-02-12 22:36:35

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał/a w news:41f145bc$0$635$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> O matko! Czy to znaczy co ja mysle ze to znaczy???

Poniekąd ;)
Maleństwo do obejrzenia tutaj
http://seattle.host.sk/inka/16.JPG

> A zeby nie bylo zupelnie OT to chwale peeling Lirene po prysznic
> - mniej ostry niz Loreal i przez to milszy ...

To ja kosmetycznie pochwalę żele pod prysznic Palmolive. Moim
najnowszym odkryciem jest zielony z serii SPA -cudo!

1. Data: 2005-02-17 02:35:30

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@o...pl> wrote in message
.152...

> Poniekąd ;)
> Maleństwo do obejrzenia tutaj
> http://seattle.host.sk/inka/16.JPG

No to juz rozumiem twoj chwilowy zanik na grupie - przez pierwszy miesiac
tez tylko latalam za moja z aparatem :D

Jesli mnie moje zmeczone oczeta nie myla to mops? :D
Spotykam czasem dwa na spacerze - najmilsze w dotyku psy na swiecie :D

> To ja kosmetycznie pochwalę żele pod prysznic Palmolive. Moim
> najnowszym odkryciem jest zielony z serii SPA -cudo!

Jesli z tej serii jest tez fioletowy to przylaczam sie do pochwaly :D
A ja testuje wlasnie talike w postaci kremu na bazie olejku rycynowego -
cos tam widac ale nie wiem czy to nie autosugestia - jak wyrobie
przepisowy miesiac skrobne co i jak :D

iska
ps. a moja swieta krowa jest tu http://www.terrierclub.com/ - dzial new
members, member search wpisac tequila - jest tylko jedna, zalisciona :D

1. Data: 2005-02-17 18:59:14

Temat: Re: [Kompletny OT]
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał/a w

> No to juz rozumiem twoj chwilowy zanik na grupie - przez
> pierwszy miesiac tez tylko latalam za moja z aparatem :D

Małe dziecko, dużo roboty ;)

> Jesli mnie moje zmeczone oczeta nie myla to mops? :D

Mops. Ale podejrzewam, że w rodzinie miało to i piranie (oj,gryzie) i
myszy (oj,gania). Grzeczne jest tylko wówczas, gdy śpi.

> ps. a moja swieta krowa jest tu http://www.terrierclub.com/

Cudo! :)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

jaka farba.
Depilator - jaki??
kremy przeciwzmarszczkowe
Skin So Soft - Avon