jaka farba.

1. Data: 2005-01-19 15:26:23

Temat: jaka farba.
Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcialam sama sobie zrobic pasemka. Kupilam farbe Joanna platynowy blind,
ktora tak jak podaje producent rozjasnia o 6-8 tonow. Zrobilam wszystko tak
jak bylo napisane w instrukcji jednak wlosy nie zmienily odcienia nawet o
pol tonu.
Nie wiem czy to wina farby....
Co polecacie, aby efekt byl widoczny, a pasemka jasniutkie....
Jestem szatynka...
Ewa

1. Data: 2005-01-19 16:43:08

Temat: Re: jaka farba.
Od: "Danusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej Loreala ekspert
Jest super

1. Data: 2005-01-19 17:45:09

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pol tonu.
> Nie wiem czy to wina farby....
> Co polecacie, aby efekt byl widoczny, a pasemka jasniutkie....

Moja siostra tez kiedys eksperymentowala z tym kolorem - porazka.
Ja polecam Garnier nutrice (tak to sie pisze?) Odcien 111
Powinien Ci spasowac...

KD

1. Data: 2005-01-19 18:57:56

Od: "kasia sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danusia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> najlepiej Loreala ekspert
> Jest super

ogolnie jesli chodzi o odcienie blond radzilabym uwazac przy tanszych
farbach.
u mnie wlosy albo nie zmienialy koloru, albo robily sie rude :o)

pozdr
Kasia

1. Data: 2005-01-20 22:55:16

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> napisał w wiadomości

> Co polecacie, aby efekt byl widoczny, a pasemka jasniutkie....

Dobrego fryzjera z profesjonalnymi farbami...?
Z mojego doświadczenia jest to najpewniejszy sposób na dobrze "zrobione"
włosy.

hiver

Depilator - jaki??
kremy przeciwzmarszczkowe