kremy przeciwzmarszczkowe

1. Data: 2005-01-19 13:46:08

Temat: kremy przeciwzmarszczkowe
Od: Malkoska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny od kiedy powinno sie stosowac kremy przeciwzmarszczkowe?
Mam lat 31 i sie zastanawiam czy juz. Cere mam troche wysuszona - walcze
z tym ale z tego co mowia mi moje znajome skora jak u niemowlaka.

Poradzce cobym nie obudzila sie zbyt pozno.
A i moze polecicie od razu dobre kremy ale w rozsadnej cenie :)

Pozdrawiam
Małgosia

1. Data: 2005-01-19 15:09:58

Temat: Re: kremy przeciwzmarszczkowe
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

już. jeśłi chcesz mieć nadal skórę niemowlaka. krem na dzień koniecznie
powinien zawierać dobry filtr o spf nie mniej niż 15.

1. Data: 2005-01-20 00:34:36

Od: "Asiula" <a...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malkoska" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny od kiedy powinno sie stosowac kremy przeciwzmarszczkowe?
zaraz po tym jak zaczniesz o tym myśleć ;)

> [...]
>
> Poradzce cobym nie obudzila sie zbyt pozno.
> A i moze polecicie od razu dobre kremy ale w rozsadnej cenie :)
sama uzywam ivostin exixne na dzien. dla mnie ok.
(http://www.apteka.tona.pl/products/product.jsp?id=8
359)

> Pozdrawiam
> Małgosia

Skin So Soft - Avon
przetluszczajace sie wlosy...?
Rzęsy jak malowane... :)
"Noski" NIVEI?
Guerlain - Herba Fresca vs Lemon Fresca vs Pamplelune