Kolejny...

31. Data: 2011-05-19 07:57:13

Temat: Re: Kolejny...
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vicky wylazło do ludzi i marudzi:

> Hmm, to skąd wiesz?

Sama nie mówi.

Qra

32. Data: 2011-05-19 08:57:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 01:22, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No wiedziałam.
> Że Ewa z relacjami wyskoczy.

O relacje telewizyjne mi chodziło. ;-P

> Toto nie mówiło rodzicom, żeby się też nie martwili i nie bali.

E, a bo to rodzice sami nic nie słyszeli, nic nie widzieli? A może też
się bali o tym mówić?

Ewa

33. Data: 2011-05-19 08:58:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 08:24, Vicky pisze:

> Czyli nie masz pewności że tak właśnie jest na pewno? :)

Chyba - było. :)

Ewa

34. Data: 2011-05-19 08:58:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 01:23, Veronika pisze:

> Moje ma niecałe trzy i pół.
> Na razie boi się tylko much.

Dobrze się zaczyna. ;-P

Ewa

35. Data: 2011-05-19 09:57:36

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie masz pewności że tak właśnie jest na pewno? :)

Było na pewno. :)

36. Data: 2011-05-19 11:49:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 01:22:18 +0200, Veronika napisał(a):

> Toto nie mówiło rodzicom, żeby się też nie martwili i nie bali.

Widocznie TOTO miało doświadczenia, że się PRZY TOCIE martwili i bali.

Dla dziecka rodzice mają być tymi, co się niczego nie boją, więc się niczym
nie martwią! //mam nadzieję, ze rozumiesz, o czym mówię...

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

37. Data: 2011-05-19 11:59:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 10:58:39 +0200, medea napisał(a):

> Dobrze się zaczyna. ;-P

Kiedy moja mama przez pierwsze 2 lata (ja w pracy, mąż na studiach we
Wrocku i potem w wojsku po studiach) zajmowała się naszą starszą córką, to
doszło do tego, ze mała bała się nawet wyższej trawy i oddalonych błyskawic
(co do błyskawic moja mama akurat miała złe doświadczenia, ale po co
zaszczepiła swój strach dziecku?).
Tak więc "banie się" wszczepiane jest dziecku od opiekunów/rodziców. Dzieci
same z siebie nie boją się - obserwują zjawiska z ciekawością, natomiast
poprzez reakcje rodziców uczą się od nich strachu. Najgorzej jest, gdy
nieuzasadnionego.
Długo trwało, zanim moja córka odważyła się wejść w wyższą trawę lub
spokojnie reagowac na pioruny/błyskawice. Udało nam się to dopiero, kiedy
wyprowadziliśmy się do własnego domu w innej miejscowości i jej kontakty z
babcią siłą rzeczy stały się rzadsze.
Mała potem uczyła babcię - "Babciu, nie bój się, to tylko burza!"
:-)

38. Data: 2011-05-19 12:10:58

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Widocznie TOTO miało doświadczenia, że się PRZY TOCIE martwili i bali.
>
> Dla dziecka rodzice mają być tymi, co się niczego nie boją, więc się
> niczym nie martwią! //mam nadzieję, ze rozumiesz, o czym mówię...

To Ty się w końcu martwisz czy się nie martwisz?

Qra

39. Data: 2011-05-19 12:15:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 14:10:58 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To Ty się w końcu martwisz czy się nie martwisz?

I martwię, i boję. Nigdy jednak przy dzieciach. Dla moich dzieci my rodzice
zawsze byliśmy opoką -PRZY rodzicach moje dzieci uwielbiały się bać złych
wróżek czy świerklańców (bajkowy wynalazek MŚK podczas spaceru z córkami
nocą do bramy przez ciemny las), bo wiedziały, że im nic przy nas nie
grozi, bo my się NIE BOIMY.
Na tym wic polega.

A ty nie bydź taka hop! - myślałby kto, że nie łapiesz, o co biega.

40. Data: 2011-05-19 13:14:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2011 17:14:14 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ale przecież własnie Ci tłumaczę, ze ja się końca swiata nie boję.

Mało tego - twierdzę, że tego rodzaju "strachy" (koniec świata, czarna
wołga itp) rodzą się w prymitywnych środowiskach lub u ludzi o osłabionej
odporności psychicznej (alkohol itp). Przykład: moja wieloletnia najlepsza
koleżanka z dzieciństwa, córka alkoholików, ale to taaakichchchch... że
jej. W ich domu ciągle się czegoś bano. Udzielało się to i mnie, bo często
tam bywałam. Ponieważ jednak miałam rodziców jakich miałam, szybko się z
tym u mnie rozprawiali - i nie było problemu. Inaczej u mojej koleżanki,
jej rodzice nie byli dla niej oparciem, to ona musiała się nimi fizycznie
zajmować, a oni zatruwali ją swoimi pijackiki strachami, do tego stopnia,
ze ona chwilami była wręcz chora ze strachu - a to że "jak będą dwie kosy
(wtedy siódemki, dziś pewnie boi się jedynek) w oznaczeniu roku, to będzie
koniec świata", a to że "czarna wołga"", a to... i tak ciągle. Znając dziś
pośrednio (przez znajomych) jej dzieci (z nią samą kontakty są sporadyczne)
widzę, że jej dzieci, dziś już dorośli mężczyźni, wierzą w różne strachy i
gusła, dosłownie chwilami są roztrzęsionymi babami. Najgorsze, że ja wiem,
dlaczego i niestety mam rację...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

KongKong (monitor) kontra Lamesz starcie:1
Myszkę paluszkiem w gumce
Psina r******a pluszaki
Obecnie brak wolności
Teraz na TVP2.