Kolki u dzidzi

1. Data: 2002-09-03 10:52:11

Temat: Kolki u dzidzi
Od: "Przemek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko czy jest jakis dobry preparat dla 3 tygodniowej dzidzi , ktory
wyeliminuje kolki u tego malenstwa.
Prosze o pomoc

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2002-09-03 12:08:56

Temat: Re: Kolki u dzidzi
Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanko czy jest jakis dobry preparat dla 3 tygodniowej dzidzi , ktory
> wyeliminuje kolki u tego malenstwa.
> Prosze o pomoc

A czym jest karmione?

3. Data: 2002-09-03 12:16:39

Od: "Przemek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> A czym jest karmione?
Troche piersia ,ale musimy dokarmiac i dajemy jej Bebilon 1.
Mozna powiedziec ze pol na pol .
Pozdrawiam
Przemek

4. Data: 2002-09-03 12:35:29

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktory

herbatka z kopru wloskiego hipp

a poza tym:
ciepłe kompresy na brzuszek
masaze
kładzenie maluszka na brzuszku

Powodzenia
Kasia

5. Data: 2002-09-03 12:50:44

Od: "Przemek" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> herbatka z kopru wloskiego hipp

> [...]
Kasiu dzieki serdeczne za odpowiedz , niektorzy mowia aby zmienic mleko np:
na bebilon sojowy, bebiko sojowe ale mi sie wydaje to zbedne , gdyz dziekcko
nie wykazuje zadnych oznak nie tolerowania tego mleka poza kolkami .
Czy ty bys zmieniala mleko ?
Pozdrawiam
Przemek

6. Data: 2002-09-03 13:27:46

Od: "Adam" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
dziekcko
> nie wykazuje zadnych oznak nie tolerowania tego mleka poza kolkami .

Poza tym, Mamusia powinna zrewidować swoją dietę, nie pamiętam dokładnie
czego, ale wiem, że niektórych potraw nie powinna spożywać, bo to właśnie
powoduje kolki u dzieci.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce z kolkami
Adam

7. Data: 2002-09-03 17:39:49

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Mam pytanko czy jest jakis dobry preparat dla 3 tygodniowej dzidzi ,

Ja podawałam Esputicon
Skonsultuj to lekarzem

Kasia

8. Data: 2002-09-03 19:58:57

Od: "Ela R." <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mama powinna przeanalizowac swoja dietę - nic ostrego, nic kwasnego, soki
rozcieńczone woda itp. i KARMIĆ, KARMIĆ, KARMIĆ. Mleka przybędzie. Karmic w
razie potrzeby cały dzień i noc. Wiem,ż eto męczące, ale sięopłaca.
Przetestowałam - nie będę się chwalić - dopiero przy drugim dziecku mi się
udało. Warto próbować. I nie będzie kolek i mama za tydzień będzie
szczęśliwa że sie udało.
Ela

9. Data: 2002-09-05 06:36:20

Od: "marcin \(cxpincet\)" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie ponoć nie ma jednej metody na kolki
potwierdzam bo moja 2-miesięczna córa ma straszne i próbowaliśmy wszystkiego
co pomogło:
- preparat debridat - skonsultuj z lekarzem
- krople infakol
- ponieważ jakieś 3 tyg. temu żonie odszedł pokarm to uzywaliśmy bebiko
omneo, lae jakies trefna bulo, i poprawilo sie po przejsciu na humane
- no i oczywiscie pomaga noszenie na rekach (ale od tego sie potem nie
uwolnisz, jak dziecko przezwyczaisz, z drugiej strony trzeba miec serce z
kamienia zeby nie wziac takiego placzacego i cierpiacego malenstwa na rece i
nie przytulic)

co ciekawe, naszej malej nie pomagaly raczej zadne preparaty z kopru

zycze powodzenia

pozdrawiam
marcin

plamy pigmentowe