Kolobrzeg - gdzie zjesc bez miesa?

1. Data: 2001-07-17 18:24:12

Temat: Kolobrzeg - gdzie zjesc bez miesa?
Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna zjesc cos smacznego bez miesa w Kolobrzegu?
Chodzi mi o tansze jedzenie np. w barach.
greta

1. Data: 2001-07-17 18:45:34

Temat: Re: Kolobrzeg - gdzie zjesc bez miesa?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety, nie znalazlam baru wegetarianskiego w kolobrzegu. wiekszosc takich
polskich barow i restauracji jest wymienionych na www.puszatkowo.prv.pl ale
niestety, kolobrzegu nie ma...

1. Data: 2001-07-17 18:57:53

Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie bylam na tej stronie (www.puszatkowo.prv.pl) i tez nie znalazlam
Kolobrzegu, a moze ktos z grupowiczow byl w Kolobrzegu osobiscie i moze
polecic...
greta

1. Data: 2001-07-18 13:24:48

Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greta" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mozna zjesc cos smacznego bez miesa w Kolobrzegu?
> Chodzi mi o tansze jedzenie np. w barach.
> greta
Cześć Greta !!!
Przed tygodniem właśnie wróciłem z Kołobrzegu i mogę Ci trochę pomóc.
Po pierwsze stołówka na ul. Bursztynowej 18 nie jest to może wegetariański
bar ale ma duży wybór dań i tak np. naleśniki z brzoskwiniami i śmietaną po
8,50. Flaczki z kalmara (chyba tak) też parę złoty. Oczywiście jajeczniczka
surówki i zestawy śniadaniowo-kolacyjne (możesz sobie zażyczyć np biały
serek, powidła czy co sobie tam wymyślisz).
jest też sporo smażalni ryb a polecic mogę... fast food przy samym molo
(stojąc do mola plecami zaraz po prawej stronie) robią pyszne rybki z grilla
oraz mają duży wybór sałatek w przyzwoitych cenach.
Nie polecam natomiast a wręcz odradzam, jeżeli masz dzieci, grill-bar przy
ulicy Perłowej 2. Właściciel wyzywa na dzieci a mojemu wręcz podłożył nogę.
Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2001-07-18 16:11:58

Od: "Greta" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za informacje. Bardzo mi sie przydadza (a wlasciwie mojej
siostrze - Kasi, ktora jutro wyjezdza do Kolobrzegu z mezem i dwojka
dzieci). A wiec wszystko jej przekaze, a szczegolnie te informacje na temat
anty dziecinnego grill-baru.
A tak w ogole oni nie jedza ryb...
Pozdrawiam,
greta