Re: Kolonoskopia

Data: 2010-11-12 19:51:20
Temat: Re: Kolonoskopia
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> Czemu uważasz, że to nieuczciwe? Jeśli nie pracujesz i nie prowadzisz
> działalności gospodarczej a poza tym nie jesteś zarejestrowana jako
> bezrobotna to przecież nie masz obowiązku ubezpieczania się. To twój
> wybór.

Płaciłam uczciwie składki, i z tego powodu miałam kłopoty włącznie z
siedzeniem w areszcie nieco ponad 24h, bo wymusiłam wcześniej podpisanie
umowy o pracę z prawdziwą kwotą zarobku, bez pracy w części czarno.
Gdybym pracowała normalnie na czarno nie było by żadnej sprawy.
Ja zaś naiwnie, gdy pracodawca mi nie zapłacił, poszłam się do sądu pracy,
i w dalszej konsekwencji, po niewyobrażalnym pszeciąganiu sprawy pszez sąd,
trafiłam do aresztu, a tuż wcześniej stszelano do mnie na terenie sądu.
Tak więc za płacenie skłądek mało co mnie nie zabili.

A jak poszłam by mi zrobili należną cytologię, dostałam wcześniej nawet coś
w stylu wezwania/zaproszenia na badanie, to mi tej cytologi nie zrobili.

Więc się wyrejestrowałam z PUP, bo po co być zarejestrowanym,
jeśli egzekwowanie praw jest niemożliwe?
Tak więc nie jest uczciwe ze strony państwa,
że nie oddaje tego było i jest napisane, ze oddać ma
(sprawiedliwe , normalne sądy, ubezpieczenie ....)