Kolonoskopia

11. Data: 2010-11-04 20:17:51

Temat: Re: Kolonoskopia
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ubezpieczasz się? Bo ja ubezpieczam się. I dalej twierdzisz, że nic nie
>podpisujesz przed przejściem dla pierwszych?
Obecnie nie mam __żadnego__ ubezpieczenia.
Nie jestem prcownikiem, nie jestem zarejestrowanym bezrobotnym, nie prowadzę
działalności gospodarczej, i nie mam ubezpieczenia, nawet zdrowotnego.
Inna sprawa czy to uczciwe - NIE, ale to państwo, kturemu płaciłam wiele lat
podatki okradło mnie , a nie ja państwo.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

12. Data: 2010-11-08 12:29:08

Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-04 21:17, Stokrotka pisze:
> Inna sprawa czy to uczciwe - NIE,

Czemu uważasz, że to nieuczciwe? Jeśli nie pracujesz i nie prowadzisz
działalności gospodarczej a poza tym nie jesteś zarejestrowana jako
bezrobotna to przecież nie masz obowiązku ubezpieczania się. To twój wybór.

> ale to państwo, kturemu płaciłam wiele lat
> podatki okradło mnie , a nie ja państwo.

Czemu okradało? Czyżbyś była zwolenniczką walki z układem który istnieje
jedynie w wyobraźni pana Jarosława Kaczyńskiego?

13. Data: 2010-11-12 19:51:20

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działalności gospodarczej a poza tym nie jesteś zarejestrowana jako
> bezrobotna to przecież nie masz obowiązku ubezpieczania się. To twój

Płaciłam uczciwie składki, i z tego powodu miałam kłopoty włącznie z
siedzeniem w areszcie nieco ponad 24h, bo wymusiłam wcześniej podpisanie
umowy o pracę z prawdziwą kwotą zarobku, bez pracy w części czarno.
Gdybym pracowała normalnie na czarno nie było by żadnej sprawy.
Ja zaś naiwnie, gdy pracodawca mi nie zapłacił, poszłam się do sądu pracy,
i w dalszej konsekwencji, po niewyobrażalnym pszeciąganiu sprawy pszez sąd,
trafiłam do aresztu, a tuż wcześniej stszelano do mnie na terenie sądu.
Tak więc za płacenie skłądek mało co mnie nie zabili.

A jak poszłam by mi zrobili należną cytologię, dostałam wcześniej nawet coś
w stylu wezwania/zaproszenia na badanie, to mi tej cytologi nie zrobili.

Więc się wyrejestrowałam z PUP, bo po co być zarejestrowanym,
jeśli egzekwowanie praw jest niemożliwe?
Tak więc nie jest uczciwe ze strony państwa,
że nie oddaje tego było i jest napisane, ze oddać ma
(sprawiedliwe , normalne sądy, ubezpieczenie ....)

14. Data: 2010-12-09 12:44:18

Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 20:51, Stokrotka pisze:
> Płaciłam uczciwie składki, i z tego powodu miałam kłopoty włącznie z
> siedzeniem w areszcie nieco ponad 24h, bo wymusiłam wcześniej podpisanie
> umowy o pracę z prawdziwą kwotą zarobku, bez pracy w części czarno.

W jaki sposób wymusiłaś? Chwyciłaś za nóż? ;)

> Gdybym pracowała normalnie na czarno nie było by żadnej sprawy.
> Ja zaś naiwnie, gdy pracodawca mi nie zapłacił, poszłam się do sądu pracy,

Nie zapłacił ci tego co miałaś na umowie?

> i w dalszej konsekwencji, po niewyobrażalnym pszeciąganiu sprawy pszez sąd,

A co zrobiłaś, że trafiłaś do aresztu?

> trafiłam do aresztu, a tuż wcześniej stszelano do mnie na terenie sądu.
> Tak więc za płacenie skłądek mało co mnie nie zabili.

Kto do ciebie strzelał? Sędzia wyjął giwerę spod swojej sutanny (czyt.
togi) i zaczął do ciebie strzelać?

rotfl Bardzo bujną masz wyobraźnię. Z taką wyobraźnią to powinnaś pisać
opowiadania fantastyczne a nie na grupie dyskusyjnej wypisywać bzdury
które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

> A jak poszłam by mi zrobili należną cytologię, dostałam wcześniej nawet coś
> w stylu wezwania/zaproszenia na badanie, to mi tej cytologi nie zrobili.

buahaha rotfl.

> [...]
> że nie oddaje tego było i jest napisane, ze oddać ma
> (sprawiedliwe , normalne sądy, ubezpieczenie ....)

Myślę, że nie do właściwego lekarza chodzisz i stąd twoje wszystkie
problemy. Powinnaś udać się do psychiatry. On ci na pewno pomoże.
buahaha.

15. Data: 2010-12-09 21:21:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób wymusiłaś? Chwyciłaś za nóż? ;)
Zastrajkowałam: odmuwiłam pracy do czasu podpisania umowy.
Było już długo po ustawowym terminie.

_____

> Nie zapłacił ci tego co miałaś na umowie?
Po prostu nie zapłacił mi ostatniej pensji (i odprawy) mimo zgłoszenia do
PIP, i mimo, że PIP im nakazał wypłacić pieniądze. To zdaje się oni -
PIP-uświadomili mi, że mi się odprawa należy, ale to było już tak dawno-
sprawa tak długo się ciągnęła, że nie pamiętam.

_______

> A co zrobiłaś, że trafiłaś do aresztu?
Ja nic, oni narozrabiali : stszelał do mnie jeden palicjant- mafioza-
bandyta - może ten sam co zabił Murzyna na stadionie, i pewnie jednym
powodem było zastraszenie mnie, bym nie zgłaszała zastszeżeń do tego
stszelania, a innymi powodami: że ośmieliłam się nastąpnąć
post.komunistycznym właścicielom firmy PAJCOMP na odcisk.

______________

> Kto do ciebie strzelał? Sędzia wyjął giwerę spod swojej sutanny (czyt.
> togi) i zaczął do ciebie strzelać?
jw.

> rotfl Bardzo bujną masz wyobraźnię....
To uwaga do ortograficznej stopki?
Pożyjemy, zobaczymy.
Ciekawe czy mojemu dzidkowi, urodzonemu w 1898 roku śniło się,
że , kiedyś będzie latał samolotem?
____________

> Myślę, że nie do właściwego lekarza chodzisz i stąd twoje wszystkie
> problemy. Powinnaś udać się do psychiatry. On ci na pewno pomoże.
> buahaha.

Oooooooooo tak, kierowanie do psyhiatry jest typowe dla systemu
totalitarnego, a tyś pewnie u władzy?

16. Data: 2010-12-13 14:29:06

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 22:21, Stokrotka pisze:

> jw.

słuchaj no, jak patrze na twoje słownictwo, a zwłaszcza ortografię, to
przydałaby się wizyta u lekarza, a przynajmniej u weterynarza

--
Tusek - rządamy pracy, chleba, wódki i taniej prostytutki

17. Data: 2011-04-06 13:33:29

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 21:29, Marek pisze:
> Muszę poddać się kolonoskopii celem usunięcia polipów ujawnionych w
> wirtualnej kolonoskopii. Podobno jest to bolesne badanie i dlatego
> często jest wykonywane w narkozie. Obawiam się bólu ale narkozy również.
> Proszę o wypowiedź osoby które miały "przyjemność" mieć kontakt z tym
> badaniem.

Bardzo nieprzyjemne jest wypicie 4 litrów z rozpuszczonym środkiem o
nazwie Fortrans. Niektórzy potrafią się przymusić ale ja w żaden sposób
nie mogłem, fizycznie mnie odpychało nawet z dodatkiem pewnej ilości
soku malinowego.
Ale można poprawić smak:
www.endoterapia.pl/pliki/dla_pacjentow/przygotowanie
_do_kolonoskopii.pdf
dodając soku cytrynowego lub grapefruitowego.
I tu niespodzianka!
Spodziewałem się że smak się poprawi i że z pewnym trudem może dać się w
siebie wlać, a to okazało się że czuć wcale Fortransu a tylko sok
grejpfrutowy mimo że jest go tylko 1/3. Wspaniale maskuje, więc nie jest
konieczne w moim przypadku przetestowanie z cytryną (trzeba by wciskać
naprawdę dużo cytryn).
Przygotowanie do Kolonoskopii tylko z grapefruitem.
---
Ale obawiam się samego zabiegu. Jest pod narkozą a nigdy dotąd nie
byłem. Jak to jest? A na żywca to jedni mówią że jest w porządku a inni
że horror.

18. Data: 2011-04-06 14:02:51

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 15:33, Sakujami pisze:

> Ale obawiam się samego zabiegu. Jest pod narkozą a nigdy dotąd nie
> byłem. Jak to jest? A na żywca to jedni mówią że jest w porządku a inni
> że horror.

Nie obawiaj się badania, nic nie poczujesz, a potem będziesz naćpany do
końca dnia, sama przyjemność ;)

Najgorsze to wypić to wszystko, ale i to da się zrobić jak się człowiek
przymusi, bo jeśli od tego ma zależeć poprawność diagnozy i przyszły
standard funkcjonowania to nie ma co marudzić!

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

19. Data: 2011-04-06 14:13:26

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 16:02, Daniel Stalica pisze:
> [...]
> przymusi, bo jeśli od tego ma zależeć poprawność diagnozy i przyszły
> standard funkcjonowania to nie ma co marudzić!

Próbowałem, przymuszałem się i wypiłem tylko drobną część. Pomysł z
rozcieńczaniem grejpfrutem jest dobry tylko oznacza większą ilość wody
do picia. Lepiej byłoby większe stężenie leku w wodzie rozcieńczanej sokiem.
Ale o ile przedtem musiałem wypić 4 L + 0.5 wody to teraz tylko 3 litry
roztworu popijane litrem wody (czy 3 litry wystarczą zamiast czterech?
Według wagi, ważę 90 kg, powinno być nawet 4.5 litra) czyli z sokiem
będzie 4.5 litra - da się!
Jeśli chodzi o narkozę to chodzą mi po głowie głupie myśli, np. że nie
stracę przytomności, że nie będę mógł się poruszyć a będę wszystko czuł,
albo to że nie będzie mnie można wybudzić. To będzie pierwsza narkoza w
życiu.

20. Data: 2011-04-06 14:31:32

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 16:13, Sakujami pisze:
> [...]
> stracę przytomności, że nie będę mógł się poruszyć a będę wszystko czuł,
> albo to że nie będzie mnie można wybudzić. To będzie pierwsza narkoza w

Nie masz się czego obawiać, ta narkoza jest bardzo przyjemna, lekarze z
Tobą rozmawiają i sprawdzają kiedy tracisz świadomość, więc się nie
obawiaj. Przyjemnie się odpływa i powrót też jest fajny, potem do końca
dnia możesz mieć dziwne zawieszki. Ja mam już 4 narkozy za sobą i te
dożylne są naprawdę fajne ;)

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.