Co to moze byc...

1. Data: 2010-10-20 17:10:10

Temat: Co to moze byc...
Od: " OnTu" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zrobilo mi sie nastepujace cos (link do zdjecia):
http://yfrog.com/2hsam0377j

Co to moze byc? Dodam, ze momentami bardzo swedzi... No a jak swedzi i drapie to
jest coraz wieksze. Wiem, ze mam isc do lekarza, ale pytam co mozna zastosowac
zanim dotre na wizyte, ktora chca mi ustalic na styczen.

OnTu

2. Data: 2010-10-20 18:04:11

Temat: Re: Co to moze byc...
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 19:10, " OnTu" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
> jest coraz wieksze. Wiem, ze mam isc do lekarza, ale pytam co mozna zastosowac
> zanim dotre na wizyte, ktora chca mi ustalic na styczen.

Gdzie to masz, bo po tym zdjęciu to ciężko zlokalizować?
A czasem lokalizacja bywa znacząca.
Hmm.. Łupież różowaty Gilberta, jeśli na tułowiu, twarzy?
Jeśli to pacha, to może reakcja alergiczna na jakiś
specyfik anty potowy, bo na obtarcie to chyba
zbyt outside.

3. Data: 2010-10-20 18:23:50

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 20:06, LemonPL <l...@g...pl> wrote:

> Heh, tak wlasnie pomyslalem, ze bedzie to zagadka dla wielu, ale
> zapomnialem napisac. Anyway, jest to okolica gornej czesci posladkow...
>
> Mirek

Pfff mogłeś nam tego oszczędzić, nieciekawe te twoje pośladki.;)
To może wiec być jakaś reakcja uczuleniowa na nowe majty albo ręka
przy myciu ci tam nie dosięga. Najlepsza by była jakaś maść
z hydrocortizonum ewentualnie linomag.

4. Data: 2010-10-20 18:36:12

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 19:10, OnTu pisze:
> [...]
> jest coraz wieksze. Wiem, ze mam isc do lekarza, ale pytam co mozna zastosowac
> zanim dotre na wizyte, ktora chca mi ustalic na styczen.

Ja pierdole chlopie gdzies ty sie tak zapuscil ?

Bele swinia w chlewie lepiej wyglada niz twoja
dupa

5. Data: 2010-10-20 18:37:03

Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie to masz?

Gorna czesc posladkow...

OnTuToTezTy

6. Data: 2010-10-20 18:39:36

Od: " OnTu" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pfff mogles nam tego oszczedzic

No wycialem tyle ile potrzeba bylo zeby pokazac problem :)

Dzieki za rade

7. Data: 2010-10-20 18:40:22

Od: " OnTu" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pierdole chlopie gdzies ty sie tak zapuscil ?
> Bele swinia w chlewie lepiej wyglada niz twoja

Plonk

8. Data: 2010-10-20 18:54:19

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 20:40, OnTu pisze:

> Plonk

No co ty nie pisz ze to twoje usta .

9. Data: 2010-10-20 18:57:00

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie jakieś wyprzenie albo coś w tym rodzaju. Swędzenie wskazywałoby
na jakieś nadkażenie grzybicze. Potraktowałabym daktarinem - ma
działanie przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne, a co najważniejsze -
przeciwświądowe.

Ania

10. Data: 2010-10-21 00:12:59

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 20:36, konieczko pisze:

> Ja pierdole chlopie gdzies ty sie tak zapuscil ?
>
> Bele swinia w chlewie lepiej wyglada niz twoja
> dupa

To jest chyba ten sam chłop co tu zamieszcza czasami zdjęcia swoich
narządów nawet.

--
animka

oczy
tchawica
Interpetacja wynikow - usg
Łyżeczkowanie polipu
praca przy komputerze, nagle wielogodzinne mielenie