oczy

1. Data: 2010-10-20 15:57:45

Temat: oczy
Od: Ryśka <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio coś dziwnego dzieje się z moimi oczami. Raz widzę idealnie, a
za chwilę mam częściową zaćmę. Czy może to doprowadzić do utraty
wzroku?

2. Data: 2010-10-20 16:00:23

Temat: Re: oczy
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 17:57, Ryśka <r...@g...com> wrote:
> Ostatnio coś dziwnego dzieje się z moimi oczami. Raz widzę idealnie, a
> za chwilę mam częściową zaćmę. Czy może to doprowadzić do utraty
> wzroku?

Rak prostaty 100% :-|

3. Data: 2010-10-20 16:19:23

Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Rak prostaty 100% :-|

rak prostaty może byc jednym z kilku przyczyn

jk

4. Data: 2010-10-20 16:24:47

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 18:19, "malgosia" <m...@o...pl> wrote:

> rak prostaty może byc jednym z kilku przyczyn
>
> jk

A nie sądzi pani doktor, że to pierwsze obawy
kilaka podtwardówkowego wewnętrznego?

5. Data: 2010-10-20 16:58:54

Od: borsuczek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio coś dziwnego dzieje się z moimi oczami. Raz widzę idealnie, a
> za chwilę mam częściową zaćmę. Czy może to doprowadzić do utraty
> wzroku?

nie no rak prostaty to poważna sprawa.
przykro mi.
jestem z tobą.

6. Data: 2010-10-21 11:55:07

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20-10-2010 17:57, Ryśka pisze:
> Ostatnio coś dziwnego dzieje się z moimi oczami. Raz widzę idealnie, a
> za chwilę mam częściową zaćmę. Czy może to doprowadzić do utraty
> wzroku?

A co to znaczy "mam zaćmę"?
Pytam bo osoba która nie choruje na zaćmę często ma mylne pojęcie co do
tego, jak się wtedy widzi. Zresztą podobnie jest z mnóstwem innych
dolegliwości.

Mam koleżankę, która mówi, że miewa "zapaści podczas snu" a jej lekarz
to lekceważy. I kiedyś wygadała się, że jej się śni, że spada i
gwałtownie się wtedy budzi - to jest wg. niej "zapaść".

Więc może opisz efekt zamiast go nazywać "zaćmą".

--
Maddy

7. Data: 2010-10-21 13:09:41

Od: Ryśka <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 13:55, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> Więc może opisz efekt zamiast go nazywać "zaćmą".

Jakby to wytłumaczyć.. Siedzę, wszystko jest spoko i nagle robi mi się
ciemno przed oczami.
I jbc to nie nosze ani okularów ani soczewek.

8. Data: 2010-10-21 16:53:40

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21-10-2010 15:09, Ryśka pisze:

> Jakby to wytłumaczyć.. Siedzę, wszystko jest spoko i nagle robi mi się
> ciemno przed oczami.
> I jbc to nie nosze ani okularów ani soczewek.

"Ciemno przed oczami" to nie zaćma (tak jak spadanie we śnie to nie zapaść).
To może w ogóle nie być problem z oczami.
Może z krążeniem? Jakie masz ciśnienie krwi? A ciśnienie wewnątrz
gałkowe ktoś Ci badał?

Opowiadałeś o tym chociaż lekarzowi rodzinnemu?

--
Maddy

9. Data: 2010-10-21 17:44:17

Od: Ryśka <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 18:53, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> Może z krążeniem? Jakie masz ciśnienie krwi?

ciśnienie mam prawidłowe.

> Opowiadałeś o tym chociaż lekarzowi rodzinnemu?

niedługo mam wizytę, więc mam nadzieję, że się wyjaśni.

10. Data: 2010-10-21 17:59:23

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21-10-2010 19:44, Ryśka pisze:

> ciśnienie mam prawidłowe.

A dno oka kiedy miałeś ostatnio badane?
To powinno być rutynowe badanie (zwłaszcza, że dziś już nie trzeba
atropiny zakraplać, jak to drzewiej bywało), ale niestety nie jest.

> niedługo mam wizytę, więc mam nadzieję, że się wyjaśni.

I zasadniczo od tego było trzeba zacząć.

--
Maddy

tchawica
Interpetacja wynikow - usg
Łyżeczkowanie polipu
praca przy komputerze, nagle wielogodzinne mielenie
Wracam niczym bumerang - AIDS