Kolonoskopia

21. Data: 2011-04-06 14:37:21

Temat: Re: Kolonoskopia
Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 16:31, Daniel Stalica pisze:
> Nie masz się czego obawiać, ta narkoza jest bardzo przyjemna, lekarze z
> Tobą rozmawiają i sprawdzają kiedy tracisz świadomość, więc się nie
> obawiaj. Przyjemnie się odpływa i powrót też jest fajny, potem do końca
> dnia możesz mieć dziwne zawieszki. Ja mam już 4 narkozy za sobą i te
> dożylne są naprawdę fajne ;)

Zawsze bardzo długo zasypiam, nie wiem jakie to uczucie odpłynąć w
konkretnym czasie. Może to być ciekawe doświadczenie.
Muszę leżeć na boku, ponieważ gdy leżę na plecach i oddycham nosem to
blokuje mi się wydech powietrza, coś mi się zaciska, mogę nabrać
powietrza a przy wydechu jakby zamykała się jakaś zapadka (nie zawsze).
Nie wiem od czego, czy od tuszy, czy od nerwów. Niebezpieczne gdybym pod
narkozą nie mógł oddychać ani się obudzić.

22. Data: 2011-04-06 15:45:36

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Niebezpieczne gdybym pod narkozą nie mógł oddychać ani się obudzić.
Chyba nie myślisz, że narkozę weźmiesz sobie sam lub poda Ci ją lekarz
przeprowadzający zabieg ?
Narkozę podaje i z niej wybudza anestezjolog, który/a zazwyczaj wie, jak
powinien wyglądać prawidłowy oddech i akcja serca na monitorze :)
Pozdrawiam !
WOJO

23. Data: 2011-04-06 16:08:06

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 16:37, Sakujami pisze:
> [...]
> Nie wiem od czego, czy od tuszy, czy od nerwów. Niebezpieczne gdybym pod
> narkozą nie mógł oddychać ani się obudzić.

Powiedz to anestezjologowi.

--
animka

24. Data: 2011-04-06 16:10:19

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 18:08, animka pisze:
> Powiedz to anestezjologowi.

Powiem. A od czego może się dziać takie coś?

25. Data: 2011-04-06 16:32:16

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 18:10, Sakujami pisze:

> Powiem. A od czego może się dziać takie coś?

Zapytaj lekarza. Zleci Ci może jakieś badania.

--
animka

26. Data: 2011-04-07 13:46:32

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-06 15:33, Sakujami pisze:
> grejpfrutowy mimo że jest go tylko 1/3. Wspaniale maskuje, więc nie

Nawet mała ilość soku z grejpfruta powoduje że można się zmusić do
wypicia. Planuję najpierw dolewać małą ilość a po pierwszych
wypróżnieniach brać preparat bardziej rozcieńczony.

Co to moze byc...
oczy
tchawica
Interpetacja wynikow - usg