Re: Kolorowe tusze do rzes

1. Data: 2003-03-04 16:33:21

Temat: Re: Kolorowe tusze do rzes
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tańszych a dobrych- Bielenda (mam fioletowy), jest srebrny, zielony, złoty

1. Data: 2003-03-06 00:09:46

Od: CanoE <c4n0e@WYRZUC_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 4 Mar 2003 17:33:21 +0100, "justyp" <m...@o...pl>
wyskrobal sobie:

>Z ta?szych a dobrych- Bielenda (mam fioletowy), jest srebrny, zielony, z?oty

a gdzie mozna kupic to to??
we wrocku najlepiej :-)

CanoE

1. Data: 2003-03-06 07:49:48

Temat: Odp: Kolorowe tusze do rzes
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie mozna kupic to to??
> we wrocku najlepiej :-)

ostatnio widzialam na dworcu PKS, w hali w 1 z kiosków.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wroclawia

1. Data: 2003-03-06 08:36:26

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneczka" <a...@o...pl> wrote in message
> ostatnio widzialam na dworcu PKS, w hali w 1 z kiosków.

Rownez w Arenie na Komandoreskiej. Widzialam na wlasne oczy, jeno nie wiem,
jakie kolory maja :))) Stoisko nie przy glownym wejsciu, ale troche z boku,
patrzac od strony Komandorskiej, to po prawej. W ogole baba ma tam super
rzeczy, mnostwo ciekawych-ciekawostek mozna dostac :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-09 14:00:44

Od: CanoE <c4n0e@WYRZUC_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Thu, 6 Mar 2003 09:36:26 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>patrzac od strony Komandorskiej, to po prawej. W ogole baba ma tam super
>rzeczy, mnostwo ciekawych-ciekawostek mozna dostac :)

dzieki
ze tez tam nie poszukalam :) - a prawie codziennie tam bywam w okolicy
heh :)

CanoE

Re: Samoopalacz a karmienie piersią
Re: Zdjęcie grupy