Odp: Podkład - który jest najlepszy?

1. Data: 2003-03-04 16:32:11

Temat: Odp: Podkład - który jest najlepszy?
Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję podkład Natural Sensation Rimmela.
obecnie kończę drugą tubkę (207 CAMEO), wcześniej miałam niestety nie
pamiętam symbolu ale coś z light w nazwie. spełnia dokładnie twoje
oczekiwania.
Polecam.
gdybyś odkryła inną rewelację daj znać

Użytkownik aQa <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b42707$3188$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2003-03-05 08:47:25

Temat: Re: Podkład - który jest najlepszy?
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loczek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obecnie kończę drugą tubkę (207 CAMEO), wcześniej miałam niestety nie
> pamiętam symbolu ale coś z light w nazwie. spełnia dokładnie twoje

Kiedys mialam Rimmla matujacy fluid i puder w kamieniu - ale to bylo okolo 5
late temu :)) Wtedy brudzil ubrania - jak jest teraz?

Re: Kolorowe tusze do rzes
Re: Samoopalacz a karmienie piersią
Re: Zdjęcie grupy
Odp: Zdjęcie grupy