Komisja

1. Data: 2001-02-28 18:31:06

Temat: Komisja
Od: "maglop" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy brak jądra lub alergia na pyłki traw zalicza poborowych do kategorii D?
pozdrowienia

2. Data: 2001-02-28 23:33:38

Temat: Re: Komisja
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama alergia nie zwalnia - chyba ze przy okazji na tle alergicznym jest
stwierdzona astma - wtedy daja kategorie D bez wiekszego problemu...

Lukasz
l...@p...pl
-----------------------------

3. Data: 2001-03-01 08:43:36

Od: "_pepis" <p...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz napisał(a) w wiadomości: <97k0om$93q$4@news.tpi.pl>...
>Sama alergia nie zwalnia - chyba ze przy okazji na tle alergicznym jest
>stwierdzona astma - wtedy daja kategorie D bez wiekszego problemu...

zwalnia- jesli alergia powoduje stale ,nawracajace sie stany zapalne gornych
lub dolnych
drog oddechowych.
Komisja musi napisac (w swoich papierzyskach)ze to trwale uposledza twoje
zdrowie
pozdrawiam
Karolina
p.s zycze powodzenia

4. Data: 2001-03-04 18:56:25

Od: "TWEEDY" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz napisał(a) w wiadomości: <97k0om$93q$4@news.tpi.pl>...
>Sama alergia nie zwalnia - chyba ze przy okazji na tle alergicznym jest
>stwierdzona astma - wtedy daja kategorie D bez wiekszego problemu...

Niestety to nie jest prawdą. W tamtym roku i jeszcze rok w wcześniej.
Dostałem za wyżej wymienione dolegliwości kategorię B-12, z "wielką
łaską ".
W tym roku zobaczymy.

Nie cierpię TREPÓW (lekarzy wojskowych )

TWEEDY

5. Data: 2001-03-10 00:16:39

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uuuuups!!
ja bylem na komisji jakies 5 lat temu i bez dodatkowych badan dostalem
kat.D... Zreszta w Gazecie Wyborczej (www.gazeta.pl) sa rozpisane kategorie
dla poszczegolnych chorob i przy astmie wyraznie jest kat.D...
a lekarze wojskowi sa niestety niezbyt sympatyczni
Lukasz
l...@p...pl
Użytkownik "TWEEDY" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> łaską ".
> W tym roku zobaczymy.
>
> Nie cierpię TREPÓW (lekarzy wojskowych )

Dieta Optymalna
Anafaza
zapacia
wrzody