Re: "Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika

Data: 2015-11-28 17:24:50
Temat: Re: "Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika
Od: "Chiron" <c...@o...pl>

Użytkownik "LeoTar" <L...@l...net> napisał w wiadomości
news:n3cid4$fop$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Chiron pisze:
>>>>>>> http://wpolityce.pl/polityka/273235-kod-z-pamietnika
-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

> Nie zapominaj jednak o tym, że to też człowiek. Tyle, że bardziej
> skrzywdzony od innych i tym cenniejszy podmiot terapeutyczny oraz dla
> dokonywania obserwacji uzupełniających wiedzę o wędrówce i przemianach
> przemocy.

To właśnie w Tobie całkiem zniechęca do dyskusji. Nie dopuszczasz do siebie
w ogóle czynnika biologicznego. Oczywiście, nie wiemy dlaczego akurat ghost
jest trans-. Owszem- to może być efekt przemocy. Jednak nie musi. Może być
efektem pewnych czynników biologicznych- i tyle. A czynnik psychologiczny
może mieć tu niewielkie znaczenie. Ty jednak idziesz w zaparte- i robisz
wszystko, żeby dezawuować "biologię"

--

Chiron