"Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika

31. Data: 2015-11-29 01:58:14

Temat: Re: "Komitet Obrony Demokracji": Z pamietnika bojownika
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@l...net> napisał w wiadomości
news:n3clkt$pq8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Chiron pisze:
>> Użytkownik "LeoTar" <L...@l...net> napisał w wiadomości
>> news:n3cid4$fop$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>>> Chiron pisze:
>
>>>>>>>>> http://wpolityce.pl/polityka/273235-kod-z-pamietnika
-bojownika-spadaj-na-drzewo-pisiorze-zafajdany

> "Na początku było słowo", myśl, idea, informacja jakkolwiek zechcesz to
> nazwać. Myśl poprzedza materialne stworzenie i nie jest to mój wymysł lecz
> pomysł przedwieczny zapisany w księdze, którą Ty uważasz za ważną i - tak
> mniemam - świętą dla siebie. Ja tez, zresztą, uważam ją za bardzo ważne
> źródło wiedzy, w którym utrwalono w sposób alegoryczny historię rozwoju
> Świadomości i Życia.

E=mc2
możemy to rozumieć tak, że jest to całkowita energia zawarta w danej masie.
Idąc dalej w interpretacji- wszystko jest energią. Przy małych prędkościach
po prostu bardzo zagęszczoną. Spróbuj teraz- operując takimi pojęciami-
cokolwiek wytłumaczyć z fizyki komuś, kto ma poniżej doktoratu z fizyki. A i
to może być mało. A może wręcz zrozumienie wielu rzeczy niemożliwe. Pojęcie
masy w sensie bezwładności i oddzielenie tego pojęcia od pojęcia energii
jest po prostu niezbędne w codziennym, praktycznym życiu.

Istnieje Słowo. I wszystko jest Słowem. A Słowo było u Boga. I Bogiem było
słowo. W ten sposób jednak się nie dogadamy. Bo z tak postawionej sprawy-
niewiele wynika. Jeśli na przykład (to tylko przykład)- pozostając przy
ghoście- facet jest transem- to można się zastanowić, dlaczego. Zapewne-
zadziałało tu- jak określiłeś- Słowo. Jednak co z tego wynika? Załóżmy, że
badamy jego mamę w ciąży- i okazuje się, że ma we krwi bardzo dużo hormonów
żeńskich. Nie wiemy, czemu. Jednak- Ty powiesz ogólnie, że to działanie
Słowa. I co z tego wynika? Nic. Może się przecież okazać, że np spożywała
żywność o dużej zawartości hormonów żeńskich. Jeśli by w porę zmieniła
dietę- i jeszcze zostałaby poddana farmakoterapii- może ghost nie byłby
transem. Wytłumaczysz to działaniem Słowa?

Język ma przenosić informację. A Ty- operując w ten sposób pojęciami- jesteś
niezrozumiały.

--

Chiron

32. Data: 2015-11-29 12:46:35

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

A i przedgon na wypadek wszelki
> wylewałem.

Marnotrawca. Taki odmrażacz i środek do mycia szyb wylewać!

33. Data: 2015-11-29 12:59:25

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> b...@g...com

Ilu was sie widzicie, gostek?

> Specjalizujecie sie, gostek? To dobrze. A gdyby
> wasze dziecko, ktorego nie macie, nalezalo do KOD,
> to co byscie zrobili?
>
> KOD to opozycja do komunizmu który znowu doszedł do władzy.

KOD walczy:
https://pbs.twimg.com/media/CU-g53bWIAAL-rR.jpg:larg

Smart questions to stupid answers

34. Data: 2015-11-29 13:12:18

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> Chiron wrote:
>
> A i przedgon na wypadek wszelki
>
> Marnotrawca. Taki odmrażacz i środek do mycia szyb wylewać!

No tak. Nie pomyślałem.
:-)

--

Chiron

35. Data: 2015-11-29 14:33:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2015 12:02:51 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> Jest tez wypowiedz policji na temat demonstracji na Majdanie w Warszawie:
> https://pbs.twimg.com/media/CUwtR9cWoAE0va5.jpg:larg

:-D
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

36. Data: 2015-11-29 14:43:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 03:59:25 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> Ilu was sie widzicie, gostek?

Trza ich po kątach porostawiać, bo im się nogi plączą 3333333-]

37. Data: 2015-11-29 14:46:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 13:12:18 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> No tak. Nie pomyślałem.
> :-)

Sąsiad starannie zlewa do butelki (nasz i jego) do opalania kaczek i gęsi
po skubaniu :-)

38. Data: 2015-11-29 14:48:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2015 14:43:58 +0100, Ikselka napisał(a):

> Trza ich po kątach poro
> stawiać,
j.w.

39. Data: 2015-11-29 15:03:14

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:02:56 UTC+1 użytkownik b...@g...com napisał:

> Jest tez wypowiedz policji na temat demonstracji na Majdanie w Warszawie:
> https://pbs.twimg.com/media/CUwtR9cWoAE0va5.jpg:larg

Znamy te tłumy:)

http://i0.wp.com/pressmix.eu/wp-content/uploads/2015
/10/12144940_498491940332723_3632112751134936283_n.j
pg

http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/71686106990
.jpg

40. Data: 2015-11-29 18:55:33

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> Istnieje Słowo. I wszystko jest Słowem. A Słowo było u Boga. I
> Bogiem było słowo. W ten sposób jednak się nie dogadamy. Bo z tak

Bo nasze możliwości werbalne, nasz język jest na tyle ograniczony, że
nie jesteśmy w stanie uzgodnić platformy porozumienia, tym bardziej, że
w świecie, w którym panuje powszechnie brak poczucia własnej wartości
wykorzystujemy język w celu dowartościowania się przez manipulowanie
innymi ludźmi. Język jest więc z definicji narzędziem oszustwa, dzięki
któremu czujemy się lepsi (nierozwiązany kompleks Edypa/Elektry). I
chociaż umożliwia nam coraz doskonalszą komunikację to staje się
jednoznaczny dopiero wówczas gdy uwolnimy się od działania kompleksu
Edypa/Elektry i przestaniemy go używać jako narzędzia manipulacji.

> Jeśli na przykład (to tylko przykład)- pozostając przy ghoście -
> facet jest transem - to można się zastanowić, dlaczego. Zapewne -
> zadziałało tu - jak określiłeś - Słowo. Jednak co z tego wynika?

Słowo, które stało w sprzeczności z ghosta wczesnodziecięcym doświadczeniem.

> Załóżmy, że badamy jego mamę w ciąży - i okazuje się, że ma we krwi
> bardzo dużo hormonów żeńskich. Nie wiemy, czemu.

Owszem wiemy! Wskutek zaburzeń emocjonalnych spowodowanych doznanym
przez nią wcześniej, w okresie jej dzieciństwa, ZAKAZEM. Zakaz jest
najprostszą, nieuświadamianą formą poniżania dziecka przez rodziców. Na
dodatek stoi w sprzeczności z najważniejszym - według mnie -
przykazaniem Dekalogu aby "szanować bliźniego swego jak siebie samego".
Dziecko to dla rodziców bliźni, w dodatku bezradny i bezbronny,
całkowicie skazany na ich złą i dobrą wolę. Żaden z rodziców nie przyzna
się do tego, że świadomie chce skrzywdzić dziecko a jednak krzywdzenie
dzieci jest powszechnością. Zakaz dostępu do wiedzy o życiu to łamanie
podstawowego PRAWA DZIECKA, to ograniczanie jego wolności, którą nabywa
z racji swego urodzenia. Zakaz wywołuje nie tylko błędne reakcje
hormonalne u matki w okresie życia płodowego dziecka ale już po
narodzeniu wywołuje u dziecka autoagresję, gdyż nie jest ono w stanie
wystąpić wystarczająco skutecznie przeciwko ograniczaniu jego wolności
poznawczej niezbędnej do należytego przygotowania go do samodzielnego
życia. Przypomnę, że dziecko uczy się w pierwszym, najważniejszym
okresie swego życia obserwując, naśladując i doświadczając z rodzicami.
To oni, żywiciele i opiekunowie dziecka są (a przynajmniej powinni być)
gwarantami jego poczucia bezpieczeństwa fizycznego i emocjonalnego.
Niezależnie jednak od tego jak się sprawiają w roli edukatorów dziecka z
racji roli jaką fizycznie wypełniają staja się NAJWAŻNIEJSZYMI
AUTORYTETAMI, którym dziecko nie przeciwstawia się nie tylko dlatego, że
ich szanuje i ufa im, ale również dlatego, że nie potrafi werbalnie
zasygnalizować dostrzeżonych sprzeczności w działaniu rodziców gdyż
dopiero się uczy komunikacji werbalnej a ponadto nie ma kontaktu z
żadnymi innymi wzorcami. Dlatego chłonie wszystko, i to co dobre i to co
błędne w działaniu rodziców wskutek nieświadomości naszych praszczurów
utrwalonej w tradycji. Po prostu nie wiedzieli oni czego mieli oni
nauczyć dzieci gdyż na Początku budowy wszechświata w naszej Świadomości
nie było żadnych wzorców.

> [...]
> i jeszcze zostałaby poddana farmakoterapii - może ghost nie byłby
> transem. Wytłumaczysz to działaniem Słowa?

Nie dostrzegasz potężnej mocy twórczej (sprawczej) słowa? Powstanie idei
(słowa) ma swoje odbicie w rzeczywistości materialnej dzięki której Byt
DOŚWIADCZA słowa. W ten sposób na drodze kolejnych przybliżeń
doprowadzić do poznania samego siebie. A ponieważ pierwszym jego stanem
była nieświadomość więc celem jego twórczej aktywności jest osiągnięcie
samoświadomości, pełni wiedzy o samym sobie stanie się świadom swej
wyjątkowości, doskonałości i wszechobecności. Przejście od ZERA
(nieistnienia) do pełni świadomości Absolutu.

A co do udziału takich czynników jak hormony czy farmaceutyki to są to
"wtrącenia" powodujące zaburzenia informacji, które mogą przyspieszać
bądź opóźniać procesy poznawcze. To "agenci wpływu" w zbiorowej
świadomości, którzy degenerując pole Świadomości inicjują dążenia
wyzwoleńcze Bytu z nieświadomości. Tę sama rolę pełnią w naszym realnym
świecie wojny czy też wielkie migracje.

> Język ma przenosić informację.

Informacja nie jest przenośna a jedynie zapisywalna w/na nośniku
materialnym i żadne z nich nie istnieje bez tego drugiego. Dokładnie tak
samo jak materia i energia, które zostały rozdzielone po to by dokonało
się samopoznanie Bytu. Informacja jest energią o najwyższym stopniu
organizacji przechowywaną i opisującą najlepiej zorganizowane twory
materialnej rzeczywistości, które stają się jej siedzibami. A wszystko
to ma miejsce, dzieje się i staje się w Świadomości Bytu, który jest
zarazem przedmiotem jak i podmiotem obserwacji; tym który kreuje i
obserwuje stwarzaną rzeczywistość.

> A Ty - operując w ten sposób pojęciami - jesteś niezrozumiały.

Nie można poznać rzeczywistości odwołując się wyłącznie do pojęć i
odrzucając materialne doświadczenie. Być może jestem niezrozumiały
dopóty dopóki nie doświadczysz spotkania e mną twarzą w twarz gdy
przekaz werbalny, z istoty swej niedoskonały, uzupełniony zostanie
przekazem emocjonalnym, który nigdy nie kłamie. To co tutaj wypisujemy
jest wstępem do doświadczenia spojrzenia sobie w oczy bez zasłony
zrobionej ze słów. By przekonać się o szczerości i prawdziwości intencji
interlokutora trzeba wymienić z nim podświadomie obraz duszy przez
wniknięcie w jego oczy.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

Szanowni terroryści, witajcie w Polsce!
Agent Ruskich
Podejrzewam że miały korzenie pochodzenia w polskiej wsi
Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Uważajcie co piszecie