Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.

161. Data: 2015-03-20 23:25:22

Temat: Re: Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:07:23 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

.net...

> Małpę w czerwonym?

Dokładnie, istny cyrk w odcinkach.
--

Ikselka
pewni siebie.

162. Data: 2015-03-20 23:26:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:08:41 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Zapytaj kogoś o większej wrażliwości na kolory.

Tam kolory - ważne, czy mają krzesła, czy stołki :->

--

Ikselka
pewni siebie.

163. Data: 2015-03-20 23:28:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:13:19 +0100, Fragi napisał(a):

> Jest tak jak myślałam: Ty nic nie rozumiesz.

Cóż, Gostek to je-dna ża-ło-sna ka-ta-stro-fa. Jednak naprawdę tragiczne
jest to, że taka jest większość społeczeństwa na czele z prezydentem :-(

--

Ikselka
pewni siebie.

164. Data: 2015-03-20 23:29:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 22:20:11 +0100, Ghost napisał(a):

> Dobrze wiesz, że z brudnego palucha
> wysysasz bajki o "przepędzaniu" Bronka za niestosowność

A za co go przepędzili?
:-D
--

Ikselka
pewni siebie.

165. Data: 2015-03-20 23:30:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

>... a teraz mam tylko potwierdzenie tego. I tamtego również.

Masz potwierdzenie, że podpisałaś się aprobująco pod histerycznie wściekłym,
jadem żrącym postem ikseli o rzekomym wskakiwaniu Bronka na fotel. Tyle
masz.

166. Data: 2015-03-20 23:39:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 23:30:13 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

> Masz potwierdzenie, że podpisałaś się aprobująco pod histerycznie wściekłym,
> jadem żrącym postem ikseli o rzekomym wskakiwaniu Bronka

A co? - nie wskakiwał? Przecież skoro zeskakiwał (jak łania, norrrmalnie -
na filmiku widać), to i wskoczył.
:-D

> na fotel.

KRZESŁO! - tak zażarcie walczyłeś o _mebel_, to przynajmniej nie przekręcaj
moje wypowiedzi...
3-D

--

Ikselka
pewni siebie.

167. Data: 2015-03-21 00:12:58

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 23:30:13 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

> Masz potwierdzenie, że podpisałaś się aprobująco pod histerycznie wściekłym,
> jadem żrącym postem ikseli o rzekomym wskakiwaniu Bronka na fotel.

Każdy Twój post zawiera inną treść :) Nie tak, to tak, nie tędy, to tędy.
Paradne to :) I oczywiście za każdym razem mijasz się z prawdą.
Ale baw się dalej :) Nie zdziw się jednak, gdy w końcu przestanę
odpisywać :) Wszystko się z czasem potrafi znudzić.

M.

168. Data: 2015-03-21 00:17:20

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 23:39:59 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
et...

> [...]
> :-D

> KRZESŁO! - tak zażarcie walczyłeś o _mebel_, to przynajmniej nie przekręcaj

Kiedy właśnie to umie robić najlepiej :) Nie odbieraj człowiekowi fachu :)

M.

169. Data: 2015-03-21 00:18:27

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 23:28:50 +0100, Ikselka napisał(a):

> Cóż, Gostek to je-dna ża-ło-sna ka-ta-stro-fa. Jednak naprawdę tragiczne
> jest to, że taka jest większość społeczeństwa na czele z prezydentem :-(

Ktoś przecież głosował...

M.

170. Data: 2015-03-21 00:46:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2015 00:18:27 +0100, Fragi napisał(a):

> Ktoś przecież głosował...

Żeby chociaż to skutkowało jedynie permanentną kompromitacją z powodu
zbytniej nonszalancji osób rządzących, to można byłoby się z tym jakoś
pogodzić, jeśli polityka byłaby prowadzona jak w mojej sygnaturce. To
jednak jest głębokie nieokrzesanie, mające żródło w _wywodzeniu się_ ekipy
rządzącej z pokolenia komuny i postkomuny, pozbawionego wzorców i idei po
komunistycznym wyniszczeniu elit politycznych/inteligenckich. Jedyna
"polityka", jaką uprawiają, to prymitywizm dosiębierny warunkujący
antypolską, prowadzącą do utraty suwerenności kraju, działalność
ustawodawczą, ekonomiczną i co najgorsze polityczną...

--

Ikselka
pewni siebie.

Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Prawda
Arab
Dzień Żołnierzy Wyklętych.
Tyfus plamisty