Prawda

1. Data: 2015-03-02 09:47:09

Temat: Prawda
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://e5.pudelek.pl/1d6f397e0d36be2ba8fb15f33803e78
4cb35df61.jpg

- Problem, który ja mam będąc Polakiem i żyjąc w tym kraju, jest bezpośrednio
związany z Kościołem, z polityką Kościoła, która jest związana z przestrzeganiem
ludzi, nieustannym manipulowaniem ludźmi, które dotyczy każdej dziedziny życia -
powiedział aktor w wywiadzie dla Polsat News. Każdy mój kontakt z Kościołem
katolickim jest kontaktem, w którym moja godność ludzka i moje prawa obywatelskie są
deptane. Bez względu na to, jaka ilość dokumentów na temat zbrodniczej działalności
Kościoła zostanie pokazana Polakom, oni odwracają od tego wzrok.

Cywilizacja śmierci to cywilizacja, którą zbudował Kościół. To jest zatęchła
atmosfera, pozbawiona pierwiastka twórczego. Ja widzę, że gospodarzem tego kraju jest
Kościół katolicki... To najwyższa pora, żeby Polacy odzyskali swój kraj, ponieważ nie
są gospodarzami tego kraju... Polacy muszą odzyskać ten kraj.

Polska musi być państwem świeckim, a nie wyznaniowym. Wszyscy płacą na Kościół i jest
w związku z tym bezkarność Kościoła - przekonywał. Jest to instytucja, która od VIII
wieku jest nielegalną instytucją, która narzuciła ludzkości swoją wolę. Musimy wrócić
do VIII wieku i rozliczyć Kościół z działalności przeciwko ludzkości.

2. Data: 2015-03-02 10:08:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Pieczyński BRAWA ZA ODWAGĘ

http://m.youtube.com/watch?v=IsJdtCy6gRI

3. Data: 2015-03-02 21:37:52

Temat: Re: Prawda
Od: Wiosenny Oprysk <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 09:47, glob pisze:
> Każdy mój kontakt z Kościołem katolickim jest kontaktem, w którym moja godność
ludzka i moje prawa obywatelskie są deptane.

Coś nieprawdopodobnego, niech się wypisze:)
A jego odczucia nikogo nie interesują.

Jak napaść na państwo (całość) Jurij Bezmienow
https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

Mity przeciwko Polsce,Leszek Żebrowski,Lombard 11 08 2014
https://www.youtube.com/watch?v=bkxyYWxE3lg

4. Data: 2015-03-02 21:41:21

Od: Wiosenny Oprysk <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/06/w
aldemar_c582ysiak___stulecie_kc582amcow.pdf

Stulecie kłamców

Rzeczpospolita Kłamców - W.Łysiak
taforma.karuart.w.interia.pl/salon/rzeczp.klamcow-sa
lon.doc

5. Data: 2015-03-02 21:44:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Większość polaków psioczy na kler, a on miał odwagę to powiedzieć w mediach, że kler
jest instytucją zbrodniczą i polska jest sprzedana przez zdrajców watykanowi i o tym
mówił.

Arab
Dzień Żołnierzy Wyklętych.
Tyfus plamisty