Scenariusz dla POlski...

1. Data: 2015-02-28 19:14:02

Temat: Scenariusz dla POlski...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co będzie po... wojnie?

http://wpolityce.pl/swiat/231183-milion-demonstranto
w-w-groznym-dlaczego-czeczenia-jeszcze-niedawno-anty
rosyjska-jest-dzis-tak-prorosyjska

"Jeszcze niedawno ze wszystkich republik autonomicznych wchodzących w skład
Federacji Rosyjskiej to właśnie Czeczenia była najbardziej niepokorna i
zbuntowana przeciwko Moskwie. Dżochar Dudajew, Zelimchan Jandarbijew, Asłan
Maschadow, Salman Radujew, Szamil Basajew czy inni dowódcy czeczeńscy
latami spędzali sen z oczu włodarzom na Kremlu. Mimo dwóch wojen (1994-1996
i 1999-2009) oraz towarzyszącego im ludobójstwa, Moskwa nie potrafiła
spacyfikować buntowniczej Czeczenii. To, czego nie udało się dokonać rękoma
Rosjan, postanowiono osiągnąć więc za pomocą samych Czeczenów. Zadanie
ujarzmienia własnego narodu wziął na siebie Ramzan Kadyrow.(...)

Czeczenia poddała się Kadyrowowi, ponieważ zmęczona była ciągłymi walkami,
masowymi mordami i niepewnością jutra. Jak tłumaczył to jeden z
emigracyjnych polityków, dalsza wojna groziła wręcz eksterminacją narodu.
Nowy przywódca sprawił, iż Czeczeńcy znów mogli robić najprostsze rzeczy ?
spacerować po mieście czy robić zakupy ? bez obawy, że zostaną wysadzeni w
powietrze, zastrzeleni przez snajpera lub porwani przez nieznanych
sprawców. Nagle mogli znów chodzić na mecze futbolowe Tereku Grozny, który
zdobył nawet Puchar Rosji. W centrum zniszczonego miasta wyrosły drapacze
chmur. W republice pojawili się turyści. Do kraju wróciła jako taka
normalność.

To wszystko sprawiło, że w Czeczenii wyrosło nowe pokolenie, dziękujące
swemu przywódcy za pokój i bezpieczeństwo. Stopniała liczba przeciwników
prezydenta. Z amnestii ogłoszonej w 2003 roku jeszcze przez jego ojca,
Achmata Kadyrowa, skorzystało 7 tysięcy partyzantów, którzy zasilili
szeregi sił zbrojnych prorosyjskiej republiki. Dziś w coraz bardziej
topniejącym zbrojnym podziemiu pozostają trzy oddzielne grupy wrogów
Kadyrowa: partyzanci niepodległościowi, islamscy fundamentaliści oraz
zwykli bandyci. (...)"

--

XL
pewni siebie.

2. Data: 2015-02-28 21:16:56

Temat: Re: Scenariusz dla POlski...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (1994-1996
> i 1999-2009) oraz towarzyszącego im ludobójstwa,

Myślisz że się tu tego pokroju ludzie znajdą ? Mz za "spokojnie" tu było
przez ostatnich ~70 lat, żeby się uchowali.

Dębska

3. Data: 2015-02-28 21:44:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 21:16:56 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Myślisz że się tu tego pokroju ludzie znajdą ? Mz za "spokojnie" tu było
> przez ostatnich ~70 lat, żeby się uchowali.

Trzeba widocznie WIĘCEJ stracić niż Czeczeni, żeby się paru jednak obudziło
- ale są, są.

--

XL
pewni siebie.

4. Data: 2015-03-01 07:33:02

Od: "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

> Co będzie po... wojnie? /.../

K O M U N I Z M.

mw

5. Data: 2015-03-01 12:49:03

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-28 o 19:14, Ikselka pisze:
> Co będzie po... wojnie?

Zapytaj raczej czy musi być ta wojna, no i jaki my Polacy mamy interes
aby w niej uczestniczyć?

6. Data: 2015-03-02 19:32:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 21:16:56 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Myślisz że się tu tego pokroju ludzie znajdą ? Mz za "spokojnie" tu było
> przez ostatnich ~70 lat, żeby się uchowali.

http://www.fakt.pl/polityka/mlodzi-polacy-szykuja-si
e-do-wojny-studenci-cwicza-bo-boja-sie-rosji,artykul
y,527305.html
--

XL
pewni siebie.

7. Data: 2015-03-02 20:02:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zs.mil.pl/kontakt/

--

XL
pewni siebie.

8. Data: 2015-03-04 21:57:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 21:16:56 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Myślisz że się tu tego pokroju ludzie znajdą ? Mz za "spokojnie" tu było
> przez ostatnich ~70 lat, żeby się uchowali.

9347,Sztab_Generalny__Sa_chetni_do_sluzby_przygotowa
wczej.html

"Około tysiąca ochotników zgłosiło się od poniedziałku do wojskowych komend
uzupełnień jako chętni do przeszkolenia w ramach służby przygotowawczej -
podał Sztab Generalny Wojska Polskiego. Mimo limitu wiekowego, wśród
kandydatów zdarzają się także osoby powyżej 60. roku życia.(...)

- Otwierając możliwość takiej rejestracji, chcemy się dowiedzieć, ilu
obywateli chciałoby przejść takie przeszkolenie. Dzięki temu będziemy
wiedzieli, jakim potencjałem dysponuje państwo polskie i będzie można
przygotować właściwą ofertę dla tych osób. Najlepiej byłoby, gdyby
przeszkolenie przeszli ci, którzy naprawdę tego chcą - powiedział doradca
ministra obrony gen. Bogusław Pacek na konferencji w Sztabie Generalnym.

Jak przyznał, od wielu lat nie było sytuacji, że ochotnicy sami zapisywali
się do służby wojskowej - tym bardziej cieszy, że chętni są. Przypomniał,
że od 2009 r. pobór do wojska jest zawieszony, pozostała armia zawodowa,
Narodowe Siły Rezerwowe oraz służba przygotowawcza - przez którą odbywa się
gros naboru do zawodowej służby. - Dobrze byłoby, żeby ta nowa akcja, wokół
której jest naprawdę wiele zapału i dobrej atmosfery, nie spaliła na
panewce - mówił generał.

Do przeszkolenia do wojskowej służby przygotowawczej mogą się zgłaszać
chętni w wieku od 18 do 50 lat. Gdyby przeszkolenie chciały przejść osoby,
które służyły już w wojsku, górny limit wieku wynosi 60 lat. - Zachęcamy
wszystkich. Zdarzają się przypadki, że zgłaszają się też osoby starsze niż
60 lat. Nie możemy im odmówić pozytywnej motywacji, dlatego zapisujemy
każdego - oznajmił gen. Pacek."

Czyli co - cicha mobilizacja.

--

XL
pewni siebie.

9. Data: 2015-03-05 20:02:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 21:57:34 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> wszystkich. Zdarzają się przypadki, że zgłaszają się też osoby starsze niż
> 60 lat. Nie możemy im odmówić pozytywnej motywacji, dlatego zapisujemy

...a może koń trojański? - w Polsce jest dużo byłych obywateli Ukrainy. Co
im szkodzi się przeszkolić i dozbroić na nasz koszt i potem (w myśl ściśl
sformułowanych wszak pogróżek spadkobierców Bandery) na wezwanie działać w
Polsce od wewnątrz. Należy sprawdzić te osoby, czy kiedykolwiek zmieniły
obywatelstwo NA polskie. Szkodzi coś, żeby tak prostą rzecz sprawdzić?
--

XL
pewni siebie.

10. Data: 2015-03-05 20:30:20

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2015 o 20:02, Ikselka pisze:

> [...]
> Polsce od wewnątrz. Należy sprawdzić te osoby, czy kiedykolwiek zmieniły
> obywatelstwo NA polskie. Szkodzi coś, żeby tak prostą rzecz sprawdzić?

To ma być majówka na koszt podatnika.
Pewnie jednym z celów jest wyciągnięcie kasy na wojsko... tfu! Nie na
wojsko a na utrzymanie swoich ciepłych posadek w armii przez paru
zupaków. Nie zapominajmy, ze cała polska armia zmieści się Stadionie
Narodowym :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

PILECKI.
Świat oczami dewianta
Ksiądz o 9-latce: Nie bawcie się z tą małą diablicą. To poganka!
Religanci to szaleńcy
Ludzie już to widzą